microsoft365 doet niets meer

• Onderwerp starter Onderwerp starter KimBE
  • Startdatum Startdatum

KimBE

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2015
hallo,

sinds vandaag doet mijn microsoft365 niets meer, als ik op een knop druk "word, excel, ..." gebeurd er niets.
heb al een online herstel gedaan, alles gewist en opnieuw geïnstalleerd maar het probleem blijft.
na installatie staan alle icoontjes op hun plaats en de bestanden worden herkend maar als ik een app open gebeurd er niets.
iemand een idee wat ik nog kan proberen, is een bedrijf pc dus vrij dringend.

Geen errors, foutmeldingen? Ook niet op uit te voeren rechtstreeks op excel.exe ? Kijk naar de juiste locatie?
  1. Open File Explorer >> Navigate to the following path:

2. C:\Program Files\Microsoft Office\root\Office16\EXCEL.EXE\

3. Right click on the .exe file >> run as administrator >> see if it can start normally

Een windows update was blijkbaar de oplossing.
Thx voor de reacties

Geen errors, foutmeldingen? Ook niet op uit te voeren rechtstreeks op excel.exe ? Kijk naar de juiste locatie?
  1. Open File Explorer >> Navigate to the following path:

2. C:\Program Files\Microsoft Office\root\Office16\EXCEL.EXE\

3. Right click on the .exe file >> run as administrator >> see if it can start normally
probleem is terug.
als admin start er ook niets op.

Geldige betaalde key?
Errors, meldingen? Heeft het met een geldig/corrupt account te maken? Herstelpunt gebruiken? Systeemkopie herstellen? Heeft MS 365 geen Helpdesk.

Geldige betaalde key?
Errors, meldingen? Heeft het met een geldig/corrupt account te maken? Herstelpunt gebruiken? Systeemkopie herstellen? Heeft MS 365 geen Helpdesk.
betaalde licensie.
geen error melding, knoppen reageren gewoon niet en herstelpunt stond blijkbaar uit.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan