Middelste muis knop

Status
Niet open voor verdere reacties.

lollige

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2005
Hallo allemaal.
Ik heb een computer gekocht, en daar zit een beetje een rare muis bij.
hij heeft 3 grote knoppen.... wat kan ik met die middelste? het is geen scrol wieltje, en ik kan er ook niet mee scrollen ofzo. klikken ermee werkt op geen enkele knop, en ik heb ook wel eens muizen gezien, die met een extra knopje naar de vorige webpagina gaan.
Wat kan ik met die knop??
ik heb ff aan de onderkant gekeken, het is een SGI M-S43, ik kon er op google geen plaatje van vinden.

deze muis werkt alleen op een SGI (Silicon graphics) systeem ... de stekker is als een normale PS2 muis ... maar het voltage is wel heel anders ... opletten ermee

okee....
dankje....
ik kreeg 'm ook bij een silicon systeem, maar ik gebruik 'm ook op andere computers. Dat verwissel ik dan wel ff. kan op een silicon systeem wel een gewone muis of is dat ook niet verstandig???

door die andere voltages ... het is eigenlijk geen PS2 maar een soort seriele aansluiting die eigen is aan SGI
zou ik dat niet aanraden :)

okee.
hij zit weer aan zijn sgi bak. op die sgi bak (moet ik trouwens daar ook uitkijken met andere hardware zoals HD en toetsenbord?) staat suse 9.1, maar daar kan ik ook geen functie vinden van die middelste knop. is die er eigelijk wel???

eff in mijn geheugen duiken

Morgé
Ik dacht dat die het dubbel klikken verving
dus dubbel klikken links ( of rechts bij de linkshandige :p )
is hetzelfde als eenmaal klikken op de middelste :o

Volgens mij heeft die muis hetzelfde geboorte jaar als jij :D :p :D

Martiny zei:
Volgens mij heeft die muis hetzelfde geboorte jaar als jij :D :p :D
jij ook goede morgen ;)
ik heb een muis uit mijn geboortejaaar, die heeft nog niet zo'n ingang, maar het zal vast niet veel schelen ;). alleen jammer dat ik in mijn suse nergens dubbel klikken nodig heb... dat doe ik steeds per ongeluk, en dan opent ie dingen steeds 2 keer. ik kan het nu ook niet testen, ga ik vanmiddag of vanavond zeker doen. bedankt voor je antwoord!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan