midifiles converteren

Status
Niet open voor verdere reacties.
't Is mooi geweest, zelfs jouw koppelingen zijn al blauw................
 
@A.J. Ja, mijn ogen zijn ook blauw van het koekeloeren op dat scherm. :D
Versprillic, ik ga een tijdje offline. Norton gaat er af voor een schoonheidsslaapje ;)
Vergeet niet wat naar boven te scrollen. Er staat er eentje die A.J. niet gehad heeft.

groetjes allebei
 
bedankt voor de moeite en ja mijn computer raakt ook aardig vervuild op deze manier ,ik gaer ook maar van tussen morgen is er weer een dag.groeten.
 
Voor iedereen die gratis MIDI om wil zetten naar WAV doe het volgende:

1 Installeer Winamp
2 Laad het MIDI bestand
3 Speel het af om te kijken of er geluid uit komt.
4 Ga naar de Winamp Preferences (CTRL-P)
5 Ga naar Plugins -> Input
6 Selecteer hier NullSoft Midi Player (in_midi.dll)
7 Klik op Configure
8 Selecteer onder Device Direct Music / Microsoft Synthesizer(with output) anders gaat het niet werken (onthoud de oude keuze)
9 Ga naar Plugins -> Output
10 Selecteer hier de Nullsoft Disk Writer Plugin (onthoud waar hij op stond, warschijnlijk Direct Sound Output)
11 Klik op configure voor bestandslocatie en bestandsindeling
12 Speel het midi bestand af (je hoort niets, maar de muziek zie je wel afspelen)
13 Zet de input plugin weer terug op zijn oude stand
14 Zet de output plugin weer terug op de oude stand

Voor MIDI naar MP3
Zelfde procedure, maar eerst de lame mp3 writer plugin downloaden van de Winamp website.

NB gebruik gemaakt van Winamp 5.094
 
bedankt voor de goede uitleg ,was er zelf al mee aan het prutsen geweest maar had er nog geen succes mee ,ik gaer zekermee aan de slag.:thumb:
 
Geplaatst door versprillec
bedankt voor de goede uitleg ,was er zelf al mee aan het prutsen geweest maar had er nog geen succes mee ,ik gaer zekermee aan de slag.:thumb:
even een update ,na heel wat vloeken en zweetdruppels is het dan toch gelukt wat een heerlijk simpele manier om je midi files om te zetten ,en de kwaliteit is perfect ,iedereen bedankt voor het meedenken en de goeie tips .heb ik weer wat geleerd:love:
 
heb ik weer wat geleerd
Anders A.J. en ik wel :D
Blauwe vingers heb ik van het intypen in Google:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan