midtown madness 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

midtownfan

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2010
help midtown madness 2 doet het niet meer er verschijnt een schermpje met: Please insert the correct cd-rom sellect OK and restart application ik heb van alles geprobeerd maar niks lukte wat moet ik doen?

Is het spel wel legaal? Zo niet, dan moet je een no-cd-crack zoeken. Maar daar mogen wij je niet mee helpen.

Opnieuw installeren wil wel eens helpen. Midtownmadness2 is al een oud spel en het kan zijn dat de software aangepast moet worden. Kijk eens op internet voor yhet downloaden van een patch. Ik heb zelf op deze manier het spel ook weer aan de praat gekregen, ps. De videodriver van het spel moet ook aangepast worden. Type in de zoekbalk midtownmadness2 in en kijk wat er allemaal uit komt rollen. Succes.

Als hij illegaal is moet je een, zoals Probleempjes al zei, een no-cd crack hebben. Hier mogen we je niet verder mee helpen. Ander wil een re-install misschien helpen?

Ik denk nu, nu er nies gelukt is met de herinstallatie vanaf de cd, dat deze cd defect geraakt en daarom niet meer werkt. Misschien iemand in de buurt nog zoiets heeft. Zo niet, dan moet je er helaas maar vanaf zien en naar een ander racespel uitkijken

Er is al 2 maal verteld dat wij niet kunnen vertellen waar je deze kunt halen i.v.m. de voorwaarden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan