mij pc werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

surferkeeuh

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2008
hey,

Ik heb sinds gisteren een probleem met mijn computer. Als ik hem aanzet, begint hij te draaien maar er komt niets op het scherm. Ook het powerledje van mijn draadloze verbinding (via USB) brand niet. Maar het ledje van de CD-writer en van de HDD blijven branden. Hij reageert ook niet meer als ik op de aan/uit knop druk en ook de resetknop werkt niet.
Kan iemand me zeggen wat het probleem kan zijn en hoe ik het kan oplossen?

grtz
yannick

Hoi,

Welkom op Helpmij,

Is dit spontaan gekomen of is daar hardware of software matig wat veranderd in de pc.

Modag

Kan 'n voedingprobleem zijn,die werkt met verschillende voltages,dus is 't mogelijk dat je cd en harde schijf wel stroom krijgen en de rest niet.Maar dit is niet met zekerheid te zeggen van hieruit.Zet ff 'n andere voeding erin dan weet je het.Maar er kunnen meerder oorzaken zijn is niet 1,2,3 te zeggen,zeker niet op afstand.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Welkom op Helpmij,

Is dit spontaan gekomen of is daar hardware of software matig wat veranderd in de pc.

Modag

Ik heb er niets aan verandert. Ik heb hem zoals altijd 's avonds afgesloten en toen ik hem de volgende ochtend opstartte kreeg ik dit.

grtz

Hoi,

Wat ik dan zou doen de pc zo kaal mogelijk op te proberen te laten starten dus bv. 1 reepje geheugen geen cd-rom speler en floppy disk kijk dan eens hoe het dan gaat.

Modag

Hoi,

Wat ik dan zou doen de pc zo kaal mogelijk op te proberen te laten starten dus bv. 1 reepje geheugen geen cd-rom speler en floppy disk kijk dan eens hoe het dan gaat.

Modag

ok
eens proberen

ik heb wel niet al te veel in de computer steken. Ik heb maar 1 RAM enzo.

Hoi,

Dat maakt niet uit dan alleen zonder de rest wil hij nog niet dan ook zonder geheugen dan zou hij minimaal met een fout melding moeten komen dan weet je tenminste wat.

Modag

Hoi,

Dat maakt niet uit dan alleen zonder de rest wil hij nog niet dan ook zonder geheugen dan zou hij minimaal met een fout melding moeten komen dan weet je tenminste wat.

Modag

Ik heb de voeding van de CD-lezer en CD-writer uitgetrokken en nu start hij op :)
Mag ik die nu terug insteken of moet ik eerst nog iets ander doen?

Hoi,

Dat is mooi ik zou ze eerst 1 voor 1 apart proberen kijken waar het misschien mis gaat en dan eventueel met z'n tweeën.
Wel de pc eerst uitzetten hoor voordat je ze erbij steekt.
Modag

dus nu is je pc zo kaal mogenlijk he?

dan moet je afsluiten 1 dingetje aansuiten opstarten , .......................

tot hij weer niet opstart als hij dan stopt bij je cd writer dan is die defect en moet je hem vervangen.

Hoi,

Dat is mooi ik zou ze eerst 1 voor 1 apart proberen kijken waar het misschien mis gaat en dan eventueel met z'n tweeën.
Wel de pc eerst uitzetten hoor voordat je ze erbij steekt.
Modag

Ik kan ze alletwee zonder problemen opstarten.

Bedankt

dus als je alles er hebt in steken doet hij het :s,

dan zat er waarschijnlijk een kabeltje een beetje los

en pas op als je nog eens iets uit je pc haalt want als je een beetje statisch geladen bent en je raakt een harrde schijf ofzo aan is die kopot( dit had nog niemand gemeld en is best belangerijk)

Hoi,

En nu beide samen gaat dat nu wel goed dan lijkt het opgelost maar als het probleem zich weer zou voordoen dan ben ik bang dat er 1 van 2 toch niet helemaal in orde is.

Modag

Laatst bewerkt:
ik denk dat er gewoon een kabeltje is los getrilt ofzo..

vraag is opgelost, klik op vraag opgelost:thumb:;)

ik denk dat er gewoon een kabeltje is los getrilt ofzo..

vraag is opgelost, klik op vraag opgelost:thumb:;)
Zou kunnen maar of daarvan dan de pc niet op zal starten vraag ik me af dan zou hij niet gezien worden maar we wachten even af.

Modag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan