Mij toetsen werken niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

nurvael

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2013
Berichten
6
Hallo. ik heb een heel groot probleem. spijtig.
ik wou vandaag een spel spelen. waar ik cijfers bij nodig heb maar het probleem is men cijfers werken niet meer. all mijn letters en spatie enter backspace en al die dinge werken nog allemaal.
het probleem is men cijfers. nummer 5,6 werken nog. de andere cijfers 1 .2.3.4.7.8.9.0 werken niet ik heb die cijfers met schermtoetsenbord getypt. maar het probleem is dat ik een schermtoetsenbord niet kan gebruike in een game. hoeveel gaat het mij kosten om het te laten maken? het zijn 8 cijfers die moete gemaakt worden.
Alstublieft iemand help me , Gr
 
Heb je een laptop of een desktop (en heb je een dekstop, heb je dan een duur gaming toetsenbord, want als je een normaal toetsenbord hebt is vervanging meestal goedkoper dan een reparatie)
 
ik Heb een laptop. windows 6 bit. wat is dekstop? sorry ik weet niet zo veel ervan..
 
Ik had ook ooit een kapot laptop-toetsenbord, niet al te duur. Als er niet heel veel lampjes op zitten en andere toeters en bellen, dan is reparatie vaak maximaal rond de 60 euro. Ik was 40 of 50 euro kwijt. Gewoon even binnenlopen bij de eerste-debeste computerwinkel in de buurt. Vaak kunnen zij je wel verder helpen.
 
Oja een desktop is een vaste computer, met los beeldscherm, muis, toetsenbord en speakers.
 
dus het kost mij 6 euro voor acht toetsen? dan koop ik beter een toetsenbord?
 
Nee, je kunt niet 8 toetsen vervangen, je kunt wel een heel nieuw toetsenbord kopen voor een laptop, een andere optie (zoals jij zegt) is een usb-toetsenbord kopen. Zit er overigens geen vuil onder de toetsen? Ik had ooit vuil onder mijn toetsen, (voordat de shift afbrak, gevolg van slijtage) en kon ik er heel voorzichtig met een mesje er onderuit krabben. LET WEL OP dat je niet meer kapot maakt.
 
Laatst bewerkt:
ja er zit vuil tussen. ik heb windows zeven hoeveel kost een usb toetsenbord?
 
Is het vuil zo erg, dat je de toetsen niet meer aan kan slaan? Dan hoef je waarschijnlijk alleen maar het vuil te verwijderen en ze doen het weer. Van een usb-toetsenbord dat compatable is met windows-7, varieren de prijzen. Van 10 euro tot 100 euro. Kijk eens bij bv. beslist.nl op toetsenbord, of ga naar een computerwinkel.
 
het vuil is niet zo erg. maar ik vind het raar dat ze het ineens niet meer doen. vorige week werkten ze nog perfect. wat kan er gebeurd zijn?
 
Dat weet ik niet. Zitten er geen virussen op je computer? Start eens op in de veilige modus en kijk of ze het dan doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan