Mijn 1e casemod, NU IS IE AF!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Complimenten Dillon, ziet er geweldig uit.
Ook die andere zien er leuk uit, ik hoef er niet eens over te denken om een Lego computer te maken. Is dit nu een gevalletje Technisch Lego of LeCo

Bedankt!

Het is gewoon een mix van normaal Lego en technisch Lego. Er zit zelfs Lego tussen van 30 jaar oud!:o

Bedankt!

Het is gewoon een mix van normaal Lego en technisch Lego. Er zit zelfs Lego tussen van 30 jaar oud!:o

Woow, maar meestal als je klein bent speel je emee, maar als je groot bent casemod je ermee:D

Inderdaad.

Was vroeger een verzamelaar van lego, maar is toen met een verhuizing een doos ingegaan, en er pas bij deze casemod er weer uitgekomen. Er zit zelfs lego tussen waar mijn vader als kind nog mee gespeeld heeft. En nu is ie 36.

Lego rules.... ik zit telkens mijn vrouw te pushen om Lego te kopen, maar ze wil niet. :( . Ik ben ook al 30 :thumb:

Geweldig dit:thumb:

@Gregyor: Laat je je vrouw toch mijn casemod zien? Misschien gaat ze dan wel overstag...:D

Ik kom in ComputerIdee 18 te staan (de aankomende), dus als jullie het leuk zouden vinden, moet je hem kopen!

Greetzzz Dillondarko:cool:

heb het MOBO ook in lego zitten, en kom ermee in de ''uitsmijter'' rubriek van de ComputerIdee te staan.

PS: foto's volgen!

en staat nu in de computer idee nummer 18

zodra newsleecher gereed is zal ik scannen

hier is ie dan......

Bijlagen

Leuk artikel :thumb: ga zo door met reclame maken :D

Ja, hebben jullie hem gezien? En ik heb reclame gemaakt voor helpmij;):D:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan