Mijn account volledig geblokkeerd na het surfen

Status
Niet open voor verdere reacties.

diher81

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 apr 2012
Hallo,

Sinds enkele dagen heb ik een zeer vervelend probleem. Tijdens het surfen blokkeerde mijn laptop (met windows 7) plots. Er stonden verschillende websites (in firefox) open. Ik kan me niet meer herinneren welke, maar het waren sites waar ik tot voor dat moment nog nooit geweest was.

Wanneer ik daarna mijn laptop opnieuw opgestart heb, en inlogde met dezelfde account als voorheen, kon ik helemaal niets meer. Ik heb hem dan in veilige modus laten opstarten, heb firefox verwijderd en Adaware laten lopen die enkele items verwijderd heeft.

Wanneer ik nu mijn laptop opstart is er niet veel beterschap. Er is geen werkbalk en ik kan, ook via sneltoetsen, niets bereiken. Via ctrl+shift+esc kom ik niet in het taakbeheer terecht, maar in een volledig wit internet explorer venster zonder heading.
Ik kan echter wel zonder enig probleem inloggen in een gastaccount.

Weet iemand hier raad mee? Alvast bedankt!

Ah Ja, dat lukt, en ik kan er overal navigeren en documenten openen.
Iemand een idee hoe ik dit oplos?

Laatst bewerkt:
Heeft er echt niemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Weet hier echt niemand raad mee?
Het enige dat ik kan is door de explorer navigeren en documenten openen.

Ik heb echter geen werkbalk, geen task manager, rechtsklikken op het bureaublad geeft niets, sneltoetsen werken niet...
En dit allemaal alleen onder de account die ik gebruikte op het moment dat het probleem ontstond.

Ik ben er zeker van dat dit op te lossen moet zijn, maar zelf ontbreekt me die kennis. Een doorverwijzing kan ook al welkom zijn!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan