Mijn accounts op diverse sites worden verwijderd niet door mij

Status
Niet open voor verdere reacties.

beesthe

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 jan 2011
Berichten
4
Hallo,

Ik weet niet in welke topic dit hoort.
Al een paar jaar ontvang ik veel spam dit is begonnen in 07 al en word steeds meer.
Mijn email adres al veranderd. Pc volledg gescant zelfs vorig jaar een nieuwe pc aangeschaft. Ww verander ik regelmatig. Scan om de 2 dagen. Ja ik heb veel problemen gehad. Provider en modem zijn veranderd geen draadloos netwerk. De ellende begon met een email in 07 van iemand die ik niet kon maar alle email headings welke ik natuurlijk niet opende staat lentz in.
Nu sinds 2011 word ik van allerlei sites verwijderd. Ik kan nergens meer op. Men geeft aan mijn account is opgeheven/verwijderd. En ik heb dat niet gedaan. Mijn pc is helemaal door geligt. En er is niets te vinden. Natuurlijk een nieuw email adres aangemaakt met een nieuw ww. Maar toch word ik na een paar dagen weer verwijderd. Ik heb contact gezocht met de site of er een probleem was. Geen probleem mijn account heb ik zelf verwijderd. Iemand een oplossing?

Het zijn geen rare sites, sociale sites en single sites. Ik ben een vrouw, geen rare dingen zijn er gezegd of gedaan. Bij elke site zeggen ze het zelfde. Geen probleemen ik heb zelf mijn account verwijderd.
Gr
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Het gaat zeer waarschijnlijk om het ip-adres dat gebruikt word tijdens je internet-sessies.
Dat ip-adres staat kennelijk op een zwarte lijst.
Het is moeilijk om daarvan af te komen.

Heb je soms draadloos internet en weet je zeker dat dat goed beveiligd is?
Of - anders - ben jij de enige die gebruikt maakt van je internetverbinding/provider of ook anderen?
 
Toch maar even, veiligheidshalve, de instructies doen in het eerste bericht van deze discussiedraad

Iets uitgebreidere instructie MBAM en SAS: resp. hier en hier.

Succes,

Tijs.
 
Bedankt voor de antwoorden op mijn probleem.
Ik heb geen draadloos netwerk.
Mijn pc is helemaal schoon ook van malware dit is door een ICT bedrijf gedaan.
Ook is nagekeken of mijn ip adres welke ik niet deel op de blacklist staat. Dat staat die niet. Ik heb mijn provider gevraagd of er iets raars op mijn adres gebeurt. Dit is ook niet het geval.

Het is echt een raadsel voor mij.
 
Ik raad je toch aan om mijn stappen óók te nemen. Dat een malware-scan door een ICT bedrijf is gebeurd zegt niets over wat je pc evt. daarná opgelopen kan hebben.
Bovendien is er geen zekerheid dat dat ICT bedrijf dezelfde tools gebruikt heeft.

Het zou geen kwaad moeten kunnen: Als je pc schoon is dan zal er niets gevonden worden (afgezien van wat tracking cookies die het gevolg zijn surfgedrag).

Tijs.
 
Hallo,

Kijk is dat je mail adres die je gebruikt, Die gezien wordt als spam adres.
Als je mail adres aangemeld staat als spam adres wordt je automatie verwijder.

Gebruik is een andere mail adres, voor het aanmelden.

succes
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan