Mijn afbeeldingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

defranky

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2008
Beste,

Volgend probleem doet zich voor. Als men naar start gaat en klikt op mijn afbeeldingen dan verschijnt er normaal gezien een venster met al je foto's. Links volledig bovenaan staat dan: mijn afbeeldingen, links halverwege staat dan normaal gedeelde afbeeldingen en gedeelde dokumenten.

Bij mij is dat zo niet meer. Heb al uren bezig geweest om de instelling terug goed te krijgen, maar het lukt me maar niet.

Dus ik krijg het volgende te zien als ik naar mijn afbeeldingen ga: Zoekresultaten ipv mijn afbeeldingen. Onder adres staat er zoekassistent x met daaronder geef de gewenste zoekresultaten op. Nog iets lager aan de linkerkant: zoeken in: mijn afbeeldingen.

Welke stappen moet ik ondernemen om onmiddelijk mijn foto's te zien in MIJN AFBEELDINGEN en niet zoekresultaten.

Hartelijk dank voor jullie medewerking.

Franky

mischien likt dit:als je eerst even kijkt waar die map zich bevind..bijv. in mijn documenten..
dan gan je in start>rechtermuis op afbeeldingen en probeer eens de locatie te veranderen in bijv:C:\Mijn Documenten..

Sorry,maar ik ben echt wel een leek wat pc betreft. Je wilt zeggen waar ik moet zoeken waar die map met afbeeldingen zit. Ja man....

Ik herhaal dat ik links van mijn scherm zie staan, zoeken in mijn afbeeldingen.Op die manier geraak ik ook wel in mijn map afbeeldingen. Maar ik zou het graag hebben zoals vroeger.

Start, dan klikken mijn afbeeldingen, dan scherm met foto's in mijn afbeeldingen.
Links in het scherm staat er dan het volgende:

Mijn afbeeldingen:
Mijn documenten:
Nieuwe map maken:
Verwijder deze foto (s)

Mijn gedeelde afbeeldingen:
Mijn gedeelde documenten

Zo zag het er vroeger uit, da noemen ze standaardinstellingen denk ik.
Hopelijk krijg ik het terug ingesteld zoals het vroeger was. Dan was het eenmaal klikken en men was bij zijn foto's. Heel makkelijk.

Ik wacht op een oplossing.

Hartelijk dank voor jullie hulp.

Franky

Nog geen oplossing

Ondertussen zit ik nog steeds met de handen in het haar. Probleem nog steeds niet opgelost. Wie weet raad??

Franky

Nee, als ik dubbelklik op het icoontje mijn afbeeldingen krijgt men normaal gezien de map met mijn afbeeldingen. Wat krijg ik nu te zien? Zoekresultaten, zoeken in mijn afbeeldingen.

Ik begrijp je probleem.

Is de "nee" in je laatste post, antwoord op mijn vraag?

Mijn vraag was: Wanneer je klikt op "Mijn Afbeeldingen" zie je dan de map "Mijn Afbeeldingen" ergens staan?

Eu...sorry ze vriend. Ben gaan kijken naar mijn documenten en daar staat een submap of hoe noemt da afbeeldingen.

Al bedankt dat ge mij probeert het probleem op te lossen

Franky

Wanneer je in menu start met je rechter muisknop op "Mijn afbeeldingen" klikt, en daarna op "openen", ga je dan ook naar "zoekresultaten"?

Als ik het op de manier doe zoals u aangeeft, dan is het zoals vroeger. Daarmee bedoel ik dat je onmiddelijk in mijn afbeeldingen terechtkomt. Maar vroeger ging dat als ik eenmaal links klikte. Dan kwam ik ook onmiddelijk bij mijn afbeeldingen. Hoe kunnen we die instelling veranderen zodat het was zoals vroeger? Menu met de linkermuis op afbeeldingen en klaar is kees.

We zijn op goede weg denk ik :-)

Franky

De registeraanpassing helpt toch gans mijn pc niet naar de vaantjes hé. Dus dat is honderd procent betrouwbaar???

Franky

Sorry maar ik kan alleen maar nederlands. Probleem nog steeds niet opgelost.

Ik wacht op een gouden tip van julllie.
Alvast hartelijk dank voor jullie medewerking.

Franky

Mick Jegger hartelijk dank voor u gouden tip man!!!! Ben blij dat er nog zulke toffe mensen rondlopen die hun medemensen willen helpen.

Nog een vraagske, hoe onstaat zo een probleem zoals deze??

Groetjes,

Franky

Mick Jegger hartelijk dank voor u gouden tip man!!!! Ben blij dat er nog zulke toffe mensen rondlopen die hun medemensen willen helpen.

Nog een vraagske, hoe onstaat zo een probleem zoals deze??

Groetjes,

Franky

Een corrupte registerverwijzing,kan door spyware,malware en lieden die leuk willen zijn en je in de maling willen nemen.
Fijn dat 't opgelost is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan