'mijn afbeeldingen'niet meer open via bureablad

• Onderwerp starter Onderwerp starter Dario
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Dario

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2004
Sinds kort kan ik de map 'mijn afbeeldingen' en 'mijn ontvangen bestanden' niet meer via het bureaublad openen wel via een programma. Doe ik dit via het bureaublad dan krijg ik de melding "in explorer.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten'. Wie weet raad omdit op te lossen??:(

Hoi, welkom op help-mij, ik begrijp je vraag niet goed maar als je op je bureaublad een icoontje hebt van: mijn afbeeldingen, kik er dan eens RECHTS op en ga naar eigenschappen. Daar zou het juiste pad moeten staan. Misschien is hier iets fout gegaan?
Groetjes

Het is als ik via het bureaublad het mapje 'mijn documenten' inga en vervolgens daar op de map 'mijn afbeeldingen'of 'mijn ontvangen bestanden' klik dat ik de melding krijg "in explorer.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten -rapport verzenden/niet verzenden". Als ik bijv. via een programma als photoshop naar de map 'mijn afbeeldingen' ga dan kan ik de afbeeldingen wel aan. Ook bijv. via outlook om een bijlage via deze map te verzenden. Raar?

Probleem is opgelost.. heb geupdate en nu doet het weer alles goed..blijft raar.. maar probleem is opgelost.
thx.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan