Mijn Antivirus heeft 3 Ongewenste programma's gevonden maar krijg ze niet weg.

Status
Niet open voor verdere reacties.

vit001

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2010
Berichten
36
Hallo,

sinds een week heeft mijn Antivirus deze 3 ongewenste programma's gevonden en ie vraagt dan om ze te verwijderen of toe te staan
ik druk dan op verwijder dan komt er een pop up om toesteming te geven dat ie dat dan verwijdert ik druk dan op ok
maar dan blijft da maar komen.

Iemand een idee om ze te kunnen verwijderen?



hier is een foto van de ongewenste programmas.

1629t7k.png
 
Dankje het is gelukt het eenigste dat mijn antivirus zag als ongewenst programma was AdwCleaner dus heb ik dat er ook af gedaan en nog een scan uitgevoerd en nu vindt hij niets meer.

Hoe komt eigenlijk dat mijn antivirus dit niet kon verwijderen wat ie wel deed is in quarantaine plaatsen?
 
Laatst bewerkt:
Is Spyware geen virus. Een virus programma doet daar in de regel niks mee
 
Ah ok :)

danku wel voor deze zeer snelle hulp mijn laptop is nu terug vrij van spyware :D :thumb:


die spyware kost dat iets slecht doen met mijn laptop?
 
Hallo,
Op deze pagina staat wat informatie over BrowseFox, het toont andere advertenties dan de bedoeling was in alle browsers. http://zondervirus.nl/browsefox

Dan hoe je er aan gekomen bent want dit soort malware komt zelden alleen. Een klik op Internet is voldoende dus je hoeft geen programma te hebben genomen die zoiets meegeleverd heeft.

Als je wilt zien en controleren wat er zoal op de computer draait, ik bedoel vooral de ongewenste dingen en dat waar je niet om gevraagd hebt, laat AutoRuns van System Internals dan een overzicht daarvan maken. Je weet zo of er zoek hulpmiddelen, taakbalken en driver updaters actief zijn waarvan je het bestaan nog niet wist. Succes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan