Mijn baas kan niet inloggen op mijn laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Royke007

Gebruiker
Lid geworden
24 jun 2010
Hallo

Vandaag heeft mijn baas geprobeerd in te loggen met zijn account op mijn laptop. Helaas is dit niet gelukt ( wat normaal wel lukt ).

Het vreemde is dat de laptop gewoon aangemeld wordt in het domein van de zaak maar dat ik de enige ben die met op de laptop kan inloggen.

Verder kan ik alles met de laptop behalve printen. De printer is ineens verdwenen en kan hem ook niet installeren met de driver.

Ik heb geen zin en helaas ook de tijd er niet voor om de laptop compleet te formatteren en alles er opnieuw op te zetten.

Systeemherstel ook al geprobeerd maar ook helaas geen resultaat

Iemand toevallig al een kennis gemaakt met dit probleem en er een oplossing voor ?

Grtz Roy

Volgens mij moet je in jouw laptop een gebruikers account toevoegen ( bijv. als gast account ) maar opletten dat hij niet aangewezen zal op administrator rechten / slecht en alleen maar inlog mogelijkheid enz.. omdat jij administrator bent.
Hele mooie uitleg hoe je een account toevoegen of activeren kan, heb je ook stap-voor-stap bij standaard windows help en ondersteuning :D

ScreenShot003.jpg of nieuwe account toch aanmaken ??

Laatst bewerkt:
Lijkt me niet nodig een account aan te maken, daar de laptop in een domein hangt. Het heeft voorheen ook gewerkt zo te lezen, dus zou er reeds een profiel aanwezig moeten zijn op de laptop. Wat voor foutmelding krijgt de persoon, als deze in wil loggen?

Hallo
thnx voor de reacties

Hij geeft alleen aan dat het account niet bestaat of dat het wachtwoord niet klopt.

Heb het ook een andere collega laten proberen maar hij kan ook niet aanmelden.

De problemen zijn begonnen toen de printer die op de server niet meer te zien was en dat
de driver eraf gehaald is om hem opnieuw te installeren. Ik kan wel op alle schijven die in
de server staan aar kan niet printen en niet inloggen met een ander account.

Denk dat er een of andere instelling niet goed is in de laptop waardoor ik dus
alleen gebruiker ben van de laptop

Grtz

ik denk dat het slimmer is dit af te laten handelen door de Netwerk beheerder/IT afdeling...

zelf dingen gaan proberen maakt het vaak alleen maar slechter en word de berheerder ook niet blij van

en ik mag hopen dat je bedrijf er wel een heeft....

Hallo

Ja hebben we gelukkig maar dat gaat via een extern bedrijf daarom was ik even aan het kijken of het niet toevallig zelf op te lossen was.

Maar dan moet ik die maar eens gaan bellen.

Thnx en grtz Roy

Lijkt me inderdaad beter even de ICT van het bedrijf in te schakelen. :)

Nou net contact gehad met het IT bedrijf. Hebben alles nagekeken en kunnen er niks meer aan doen

Dus wordt een recovery

Thnx voor alle reacties

Grtz Roy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan