Mijn blackberry appstore doet het niet vanwege de verbinding !!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

kleineturk66

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 jan 2013
Hallo mijn blackbbery curve 8520 doet raar want als ik naar de appstore ga en ik wil apps zoeken staat er het volgende : WE CANNOT CONNECT YOU TO BLACKBERRY APPSTORE. PLEASE ENSURE THAT YOUR DEVICE IS CONNECTED TO THE WIRELESS NETWORK AND TRY AGAIN.
Astjeblief help me zo snel mogelijk!!!!

De melding is dat je geen Internet-toegang zou hebben. [Natuurlijk kan het ook zijn dat de app store een probleem heeft.]
Eerste wat jij dus moet nakijken is of je wel toegang hebt tot Internet, oftewel open iets op youtube, ga naar appworld.blackberry.com in een webbrowser op die blackberry etc.
Verder is van belang of je ooit wél gewoon die app store succesvol hebt bezocht vanaf die blackberry vanaf dezelfde Internet-verbinding als waar je nu op zit.

Als dat gewoon werkt, dan lijkt het me dat er een probleem in de app store zit, maar daar kunnen wij hier op het forum niets aan doen.

EDIT: In aansluiting op WDHBGS zal het wel zo zijn dat je voor het downloaden/zoeken van apps inderdaad een Wifi-verbinding moet hebben, dus dat mobiel Internet niet geschikt is / niet wordt toegestaan, omdat de hoeveelheid data te groot zal zijn voor een verbinding over mobiel Internet.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan