mijn boxen doen het ineens niet meer !!

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0653

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2007
ik heb al enige tijd geleden logitech boxen gekocht ( altijd perfect meegegaan) maar tot op de dag van vadaag doet het geluid het ineens niet meer. zou iemand mij kunnen helpen ...

hier wat meer info over de boxen

Logitech X-230 Speakerset PC

Game-accessoire | Nederlandse versie
EAN: 5099206989016

Beschrijving

Geef je pc-geluid een opkikker met Logitechs X-230-luidsprekersysteem. Zijn verbeterde satellieten met twee drivers gebruiken FDD2-technologie om de ongelijkmatige reacties te elimineren die bij conventionele ontwerpen met twee drivers ontstaan.

De gepoorte subwoofer heeft een dynamische realtime-equalizer die prestaties maximaliseert en vervorming minimaliseert voor een denderende bas. Het X-230-luidsprekersysteem heeft ook handige regelaars voor het volume- en subwooferniveau. Gebruik de koptelefoonaansluiting voor ongestoord luistergenot. Satellieten kunnen aan de wand bevestigd worden. 2 jaar garantie. Volledige productondersteuning.

Kenmerken:
Speakers: 2 satellites & 1 subwoofer
Gekleurde audio cables
Stereo game console adapter
Twee jaar beperkte garantie
Handleiding

hoop dat jullie me kunnen helpen

Laatst bewerkt:
Als iets het ineens niet meer doet is er waarschijnlijk wat gebeurd waardoor dit defect is ontstaan. Zitten alle kabels nog goed vast? Is er nieuwe hardware geinstalleerd of een of ander programma waardoor er een IRQ conflict kan zijn ontstaan? Alle soorten malware programma's erop losgelaten? etc. Kan je zien of de power aan staat op je boxen? Er MOET iets gebeurd zijn en de enige remedie is zoeken
succes
Joop

nou als ik hem erin doe geeft die neiuwe hardeware aan maar die kan ik niet instaleren omdat ik daar de cd ofzo niet van heb maar het licht vand e boxen en da kabels zitten goed in elkaar

maar vanochetnd deed die het wel nog goed in het begin ben ik bezig geweest met wat bestandjes te verwijderen maar dat waren alleen java dingen dus daar zou het niet aan kunnen liggen zover ik weet

Ik kan natuurlijk niet beoordelen of iets weghalen geen effect mag hebben op de boxen. Maar het zou geen kwaad kunnen om eens een systeemherstel te doen. In elk geval zijn dan de instellingen weer zoals ze waren voordat je iets verwijderde.
Joop

en hoe doe ik een systeemherstel???

ben neit egt de master met pc's ":P

want er staat dat ik een back up nodig heb maar dat heb ik dus totaal niet wat zou ik nu dan moeten doen ???

Open windows help (windowsknop->F1) Ga dan naar "Kies een taak" en zoek "Wijzigingen ongedaan maken met behulp van Systeemherstel". Klik daarop en je krijgt een overzicht van je systeemhertelpunten. Kies daaruit de laatste en start daarmee je systeemhertsel.
Joop

en als ik f1 doe dan kom ik bij microsfot internet explorer en daarbij staat nergens kies een taak.....

Klik op START -> Help en ondersteuning. Dan krijg je ook het windoshelpscherm.
Joop

ja en dan typ ik'"Wijzigingen ongedaan maken met behulp van Systeemherstel"" in en dan komt er herstellen-over zicht daar staat niks tussen en woordenlijst zou je a.u.b iets duidelijker willen zijn

en als ik systeem eherstel zelf in typ staat er dat ik ditallemal nodig heb
Het systeem herstellen met Automatisch systeemherstel
Zorg ervoor dat u de volgende items bij de hand hebt voordat u met de herstelprocedure begint:
De eerder gemaakte diskette voor automatisch systeemherstel.
De eerder gemaakte back-upmedia.
De oorspronkelijke installatie-cd-rom van het besturingssysteem.
Plaats de oorspronkelijke installatie-cd-rom van het besturingssysteem in het cd-rom-station.
Start de computer opnieuw op. Druk desgevraagd op de toets waarmee u de computer vanaf cd-rom kunt opstarten.
Druk op F2 wanneer u dit tijdens Setup in tekstmodus wordt gevraagd. U wordt gevraagd de eerder gemaakte diskette voor automatisch systeemherstel in het station te plaatsen.
Volg de aanwijzingen op het scherm.
Opmerking

De gegevensbestanden worden niet teruggezet. Klik op Verwante onderwerpen voor meer informatie over het maken en terugzetten van een back-up van uw gegevensbestanden.

die dingen heb ik zowat allemaal niet

is er dus echt geen andere manier want ik had vanochten noch gewoon perfect geluid....

joop wat is dat nu weer voor een antwoord ? :rolleyes::rolleyes:
begin eerst maar eens toch om de geluidkaart drivers te herinstaleren.
als het een onboard kaart is op het bord gebruik dan de cd van het moederbord.
als het een lose kaart betreft gebruik dan de bij geleverde cdrom.
na instalatie pc herstarten en nog maal zien of het werkt.
kijk daar na in apparatenbeheer of deze juist is geinstaleerd

heb je soms iets metaals wat je kast aanraakt ? of usb die niet goed in zitten.

Want ik weet uit ervaring als ik met bijv. een schroevendraaier me kast aanraak dan ben ik opeens geluid kwijt en na rebooten van pc doet het opeens weer.

hoe weet ik of het een onboard kaart of so is

maar aan dat ijzer ofzo kan het niet liggen ik heb al 1+- jaar deze boksen en geen enkele vernmadering heiraan uigevoerd dus....

want ik heb daar van die geluidskaart geen enkele cd's van..

maar als ik naar configuratiescherm ga en dan geluid dan kan ik niks aan klinken omdat er staat geen audio apparaat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan