ik heb al enige tijd geleden logitech boxen gekocht ( altijd perfect meegegaan) maar tot op de dag van vadaag doet het geluid het ineens niet meer. zou iemand mij kunnen helpen ...
hier wat meer info over de boxen
Logitech X-230 Speakerset PC
Game-accessoire | Nederlandse versie
EAN: 5099206989016
Beschrijving
Geef je pc-geluid een opkikker met Logitechs X-230-luidsprekersysteem. Zijn verbeterde satellieten met twee drivers gebruiken FDD2-technologie om de ongelijkmatige reacties te elimineren die bij conventionele ontwerpen met twee drivers ontstaan.
De gepoorte subwoofer heeft een dynamische realtime-equalizer die prestaties maximaliseert en vervorming minimaliseert voor een denderende bas. Het X-230-luidsprekersysteem heeft ook handige regelaars voor het volume- en subwooferniveau. Gebruik de koptelefoonaansluiting voor ongestoord luistergenot. Satellieten kunnen aan de wand bevestigd worden. 2 jaar garantie. Volledige productondersteuning.
Kenmerken:
Speakers: 2 satellites & 1 subwoofer
Gekleurde audio cables
Stereo game console adapter
Twee jaar beperkte garantie
Handleiding
hoop dat jullie me kunnen helpen
hier wat meer info over de boxen
Logitech X-230 Speakerset PC
Game-accessoire | Nederlandse versie
EAN: 5099206989016
Beschrijving
Geef je pc-geluid een opkikker met Logitechs X-230-luidsprekersysteem. Zijn verbeterde satellieten met twee drivers gebruiken FDD2-technologie om de ongelijkmatige reacties te elimineren die bij conventionele ontwerpen met twee drivers ontstaan.
De gepoorte subwoofer heeft een dynamische realtime-equalizer die prestaties maximaliseert en vervorming minimaliseert voor een denderende bas. Het X-230-luidsprekersysteem heeft ook handige regelaars voor het volume- en subwooferniveau. Gebruik de koptelefoonaansluiting voor ongestoord luistergenot. Satellieten kunnen aan de wand bevestigd worden. 2 jaar garantie. Volledige productondersteuning.
Kenmerken:
Speakers: 2 satellites & 1 subwoofer
Gekleurde audio cables
Stereo game console adapter
Twee jaar beperkte garantie
Handleiding
hoop dat jullie me kunnen helpen
Laatst bewerkt: