Mijn browser maar ook mijn taskbar iconen zijn rare kleur.Ook de sites zelf

• Onderwerp starter Onderwerp starter itsme
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

itsme

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2001
Hai.Vanochtend klikte ik op intel graphic settings.Volgens mij veranderde ik niets maar opeens was alles roze. Ik dacht komt door het theme maar ik krijg het niet meer goed. Ben nu al een uur bezig maar computeren is moeilijk omdat alle bekende kleuren weg zijn.

Wat ik heb geprobeerd via windows 10 settings heb ik een andere kleur geprobeerd maar maakt iets uit. Ik heb uitgevinkt dat de (mijn instellingen zin Engels) show the colours in the following surfaces,start taskbar enzo,
Ik ben naar chrome gegaan want zoals jullie zien op plaatje youtube is nu groen de puzzle sites zijn nu blauw maar ook de puzzles zelf zijn van kleur veranderd (niet te zien op dit plaatje)

Op mijn werkbalk gb klient behoort blauw te zijn en verkenner geel.

Als ik de kleur verander in windows 10 settings dan verandert alleen het streepje onder de iconen maar niet de iconen zelf.Ook de fotos die ik heb zijn van kleur veranderd dus eigenlijk alles. Nog een foto toegevoegd om te laten zien dat als ik browse de mensen ook groen zijn
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen my dekstop.jpggroen.jpg

Laatst bewerkt:
Sorry dat ik het zeg maar de beelden lijken normaal en ik zie niet de vreemde kleuren. Misschien de monitor die op standaard instellingen is gegaan omdat die schrok van een test of poging tot herkenning wat het stuurprogramma deed? Een veel voorkomend iets is dat de signaalkabel niet meer goed is want de draden daarin zijn vaak maar dun. Daar zou je achter moeten komen wanneer je de kabel wat buigt en er op drukt. Windows instellingen veranderen de kleur van pictogrammen niet.

Alfred. Ik was jou bericht aan het lezen en mijn hart zonk. Min laptop is niet zo oud. 1.5 jaar en heb nog garantie maar je hebt me ook geholpen omdat je het over het stuurprogramma had. Ik weet niet meer hoe maar ik zag upload driver staan. Er werd gezocht en een gevonden. Toen kwam er een menu en alles was nog vreemd van kleur maar daar zag iik restore back to default en ik klikte daarop en bingo! Het is opgelost. Vind het wel vervelend dat ik nog niet weetwater nu precies aan de hand was maar ik ben zo blij dat ik weer kan computeren. Heel erg bedankt! :D

Waar zag je "upload driver" dan staan? Dat komt toch zo niet uit de lucht vallen. In welk scherm? En uploaden is wat anders dan downloaden. Maak je wel herstelpunten en systeemkopieën? Niet weten wat er aan de hand is, kan vaker gebeuren. Kunnen oplossen moet geen vraag zijn.

"Update driver" natuurlijk. Misschien is dat gebruikt nadat u het menu opende en wilden de nieuwe drivers niet. Wel denk ik dat het uiteindelijk de standaard instelling van het scherm is die het stuurprogramma niet kon corrigeren. Anders hadden wij in de afbeeldingen ook de afwijkende kleur wel gezien.

Succes verder en maar niet meer updaten wanneer het goed werkt. In Windows 10 kan updaten van drivers bij Apparaatbeheer voor individuele drivers worden uitgezet, dat kan van pas komen als nieuwe drivers niet werken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan