Mijn buraublad is helemaal leeg, help!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mirandaonline

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2003
Ik heb sinds gisteren een probleem. De instellingen worden in windows xp pro geladen, maar er verschijnt geen enkel icoon op het beeldscherm. (het bureaublad is en blijft leeg) Ook start en de onderbalk is weg, het is dus op de achtergrond na waar een foto staat helemaal leeg.

Ik heb gisteren via de veilige modus de computer laten scannen en heb toen ondanks Norton antivirus toch 2 virussen er uit gehaald met norton antivirus.

Mijn vraag:

Hoe krijg ik al mijn mappen terug en bestanden terug, (icoontjes) start en de onderbalk?

In de velige modus werkt alles nog prima en is ook alles terug te vinden. Internet werkt daar niet, maar heb begrepen dat dat normaal is. Ik kan door control alt delete wel via een scherm wat dan nog wel werkt en via uitvoeren programma's aansturen zoals het internet.

Iemand enig idee?

Welke virussen heeft Norton gevonden?
Zijn deze ook volledig verwijderd?

sorry, maar heb ze gisteren al er uit gegooid in de hoop dat ik het ongedaan kon maken. Ik weet helaas niet meer hoe ze heten, maar wel dat het wormen waren.

Ik heb 2 maal een systeem herstel via de veilige modus geprobeerd, maar ondanks dat het wel werd uitgevoerd, werkte dat ook niet.

Zie je sysu.exe staan bij taakbeheer\processen? Zo beëindig dat proces en wis C:\Programs\ddm.

Groetjes,
Bennie

Geplaatst door Bennie
Zie je sysu.exe staan bij taakbeheer\processen? Zo beëindig dat proces en wis C:\Programs\ddm.
Uit nieuwsgierigheid.:D
Hoe kom je hierbij Bennie?

Uit de nieuwsgroep van MS geplukt. Het schijnt meerdere keren voor te komen.

Groetjes,
Bennie

Eerst via taakbeheer dat proces beëindigen. Bij toepassingen zie je mogelijk pup.exe staan beëindig dat ook. Wis daarna C:\Programs\ddm

Groetjes,
Bennie

Wellicht dat je bij processen ook nog iets ziet staan van 33736819.exe (of ander priemgetal). Die moet je ook beëindigen.

Groetjes,
Bennie

klopt, heb ik inmiddels gedaan.

die ddm heb in via de veilige modus er verwijderd, want anders wilde die niet weg.

dankje.

Het geluid via programma's is inderdaad niet goed. Ik heb alles gedaan wat je gezegd heb, maar denk dat ik er verstandig aan doe ook even de geluidskaart opnieuw te instaleren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan