roy26
Gebruiker
- Lid geworden
- 19 jul 2004
Ik vind het erg leuk om aan mijn PC te knutselen
Dus ik ben wat gaan doen.
Ik heb deze case gekocht die overigens al erg mooi was :thumb: . Case .
Ik heb deze dingen besteld voor mijn groene voeding mod.
Fan
Ik heb deze UV-fan er in gestopt wat bijna geen werk was.
Fan in
ik had ook een sleev setje besteld.
Sleve set
Het leuke is dat als het donker is je helemaal niet ziet dar eer een raam in zit.je zouw zo je hand er in steken.
Die zilveren dingen zijn om je moederbord en molex stekkers los te maken.Echter brak die van het moederbord na 20 pinitjes of
. Dit sleve is ERG veel werk.Het heeft me 5 uur gekost om het een beje netjes te krijgen:8-0: .
Om dat er allemaal losse stekkertjes op de draatjes zitten heb ik ze allemaal met plakband aan el kaar vast gemmekt voor dat ik ze door de sleve duwden.Met de stekkeer van het moederbord ging dat niet en heb ik er een vuurpijl dop op ge daan. (ik heet niets voor niets royvuurwerk.tk
)
Vuurpijl
Toen was hij eindelijk klaar!Jammergenoeg zat er allen een groene moederbord conector bij met 20 pins ik heb er een met 24 dus dat was jammer
.
Klaar!!!
Emaal in de PC zag het er erg mooi uit.
Mooi
Klaar!!!
Ik heb er ook 2 UV lampjes in gadaan om het efect te versterken.
Ik heb een plexieglas raam gratis kunnen regelen van 5 mm dit en ven het gesmokte type dus een betje bruin.
Klaar!
klaar Donker
En wat vinden jullie er van?

Dus ik ben wat gaan doen.
Ik heb deze case gekocht die overigens al erg mooi was :thumb: . Case .
Ik heb deze dingen besteld voor mijn groene voeding mod.
Fan
Ik heb deze UV-fan er in gestopt wat bijna geen werk was.
Fan in
ik had ook een sleev setje besteld.
Sleve set
Het leuke is dat als het donker is je helemaal niet ziet dar eer een raam in zit.je zouw zo je hand er in steken.
Die zilveren dingen zijn om je moederbord en molex stekkers los te maken.Echter brak die van het moederbord na 20 pinitjes of

Om dat er allemaal losse stekkertjes op de draatjes zitten heb ik ze allemaal met plakband aan el kaar vast gemmekt voor dat ik ze door de sleve duwden.Met de stekkeer van het moederbord ging dat niet en heb ik er een vuurpijl dop op ge daan. (ik heet niets voor niets royvuurwerk.tk

Vuurpijl
Toen was hij eindelijk klaar!Jammergenoeg zat er allen een groene moederbord conector bij met 20 pins ik heb er een met 24 dus dat was jammer

Klaar!!!
Emaal in de PC zag het er erg mooi uit.
Mooi
Klaar!!!
Ik heb er ook 2 UV lampjes in gadaan om het efect te versterken.
Ik heb een plexieglas raam gratis kunnen regelen van 5 mm dit en ven het gesmokte type dus een betje bruin.
Klaar!
klaar Donker
En wat vinden jullie er van?
Laatst bewerkt: