Mijn cd/dvd-romspeler herkent niks meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Slaapvis

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2006
Berichten
63
Mijn dvdromspeler herkent geen cds en dvds meer. heel soms wel, maar normaal als ik een schijf erin stop:
-hij doet geen autoruns
-als ik op de schijf D klik(dat is mijn dvdromspeler) dan staat er: Plaats een schijf of een ander geschikt medium in station D:
ik kan nu dus geen spellen installeren met meer dan 1 disk, omdat hij dan sowieso één van de disks niet herkent!:(
ik heb denk ik een: LITE-ON DVD SOHD-16P9S
 
Ja die raken ook wel eens op het eind.
Schoonmaak cd geprobeert,mischien Lens Vuil
 
van het zelfde..........

Hoi,
Jammer dat er verder niet hierop gereageerd is, want ik heb exact dezelfde probleem!
Alles gedaan wat hier geschreven werd: schoonmaken, IDE verwijderd / terug gezet, zelfde met de dvd speler en brander, kabels los gemaakt etc etc..... maar nog steeds geen autorun ( dat ook gecontrolleerd in eigenschappen van het apparaat ) en ook geen details in verkenner als ik t aanklikt........... virus?.... instellingen?:confused:
Alleen als ik een specifiek programma gebruik: Nero of dvd shrink, dan komt er actie.....
Iemand een idee????
Thanks!:thumb:
 
Goedemiddag,

Ja idd.
Heb (bijna) hetzelfde probleem, alleen pakt ie nog wel cd's.
Normaal moet ie dat doen met Windows Media Player, maar nu doet ie dat met Musicmatch Jukebox.
Heb een DVD-16X DVD-ROM BDV316E
Hoop dat iemand idd de oplossing weet.

Bvd
Trodat4030
 
Laatst bewerkt:
nero vision

Ik heb gemerkt dat nero 7 ( die ik net een paar weken had geïnstalleerd ) de oorzaak is van de problemen met autorun etc etc....... Ik heb Nero opnieuw geinstalleerd zonder Nero Vision, het gaat nu weer beter!:thumb:
 
@Lange Pier:
Thnx voor zover ik je begrijp (ben een leek :D ) ga ik het vanavond proberen.

@Glennfernando:
Ik gebruik Nero 7 al maanden en heb daar helemaal geen problemen mee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan