Mijn code loopt vast op " die nodig is als sourcecode voor de html pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

AstridBerkhout

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2011
loopt vast op " van "return kadabra('tekst');"

zie hieronder hele regel:

<a href="javascript:;" onclick="tinyMCE.execCommand('mceReplaceContent',false,'<div onclick="return kadabra('tekst');">{$selection}</div>');return false;">[Replace selection]</a>

Kan ik daar een oplossing voor verzinnen dat hij bij het toevoegen toch de quote in html neerzet. Ik heb alles geprobeerd en ik kom er niet uit.

nog een keertje dan maar :D
HTML:
<a href="javascript:;" onclick="tinyMCE.execCommand('mceReplaceContent',false,'<div onclick=\"return kadabra(\'tekst\');\">{$selection}</div>');return false;">[Replace selection]</a>

Masermindzh bedankt! Maar jammer dat heb ik allemaal al gepropeerd de 'slashes ervoor' en '&quote;' en 'nummeriek', enz. De code loopt erop vast. Laat ik "return kadabra('tekst');" weg dan zet hij wel div-jes om mijn geselecteerde tekst met een lege onclick. Dat betekend dat het inderdaad door de quote-tekens komt. Ik ben al uren aan het zoeken, denken en uitproberen. ??? Kan geen oplossing bedenken en toch denk ik dat er een simpele oplossing voor moet zijn.

Laatst bewerkt:
Hoi Astrid,
Heb je al eens iets geprobeerd als
HTML:
"<a href="#" onclick="tinyMCE.execCommand('mceReplaceContent',false,'<div onclick=\"alert(\'piep\')\">{$selection}<\/div>');return false;">[Replace selection]</a>
Als de tweede klik dan een piep-alert geeft, zou de vastloper aan de functie kadabra('tekst') te wijten moeten zijn.

Met vriendelijke groet,
CSShunter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan