mijn computer doet erg vreemd

Status
Niet open voor verdere reacties.

scubajo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 jan 2009
Hoi,

Ik krijg sinds gisteren een vreemde melding als ik dubbelklik op C: in Deze Computer:

"Windows kan het bestand RECYCLER\S-4-0-83-1000030570-1000029959-100022313-404.com niet vinden. Controleer... blablabla". Wel kan ik nog via de verkenner op C: komen.

Tevens kan ik intenet explorer niet meer opstarten. Er gebeurt niks bij dubbelklik en na enige tijd verschijnt er een schermpje dat er een fout is opgetreden.

En tot slot staat er in mijn taakbalk naast mijn klok de melding dat ik de automatische updates heb uitgeschakeld. In het beveiligingscentrum klopt dit, maar volgens het schermpje automatische updates in het configuratiescherm weer niet.

Mijn Norton virusscanner heb ik geupdate en nog eens laten draaien, maar die vindt niks. Toch heb ik sterk het gevoel, dat iemand mij aan het pesten is.

Oh, en zojuist krijg ik een melding, dat er een Packed.Generic.200 is deleted van mijn externe harde schijf. Wow!

Kan iemand mij helpen?

Deze meldingen lijken sterk op een soort van trojan of 'dealing'.

Je zou eens CC Cleaner moeten proberen. als je dit hebt gedaan, kun je ook nog een spyware scan laten uitvoeren door spybot search and destroy

Ik hoop dat dit werkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan