Mijn Computer doet vreemd!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

reiniervo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 dec 2008
Berichten
3
Hallo,

ik heb een vraag...

mijn windows schijf (C:) doet de laatste tijd raar. Ik heb 12 GB extra ruimte toegevoegd (ik had te weinig schijfruimte) maar als ik bij de eigenschappen van de C: kijk zegt hij dat de schijf maar 0,97 GB is. Dit kan natuurlijk nooit want windows XP is al iets van 5 GB.

Kan iemand mij helpen dit op te lossen???

alvast bedankt!
 
Kan je hier een screenshot van maken en vervolgens in de bijlage van een bericht stoppen?
 
dit licht aan de drivers van de c schijf of aan de nieuwheid van de pc sommigen pc's hebben een limit maar als je de ultieme check wilt doen reset je computer tot er schijfcontrole komt :D
 
voorzover ik kan zien een te oude pc voor zoveel gehuegen had ik eerst ook
 
Hallo,

ik heb een vraag...

mijn windows schijf (C:) doet de laatste tijd raar.

Ja dit is heel vreemd,heb je al 's foutcontrole gedaan? C-eigenschappen-extra-het volume op fouten controleren-nu controleren-allebei de opties aanvinken en herstarten!
Is dit begonnen ná dat je die 12GB hebt toegevoegd?Wat staat er in schijfbeheer? (run-control admintools-compbeheer-schijfbeheer)Hoe groot was je schijf voorheen?Er kan iets fout zijn gegaan met die 12GB toevoegen,maar idd windows kan niet draaien op 0.97Gb,want na schone installatie heb je ong.3gb bij XpPro.Hou me op de hoogte,ik werk dagelijks met pc's dit heb ik nog niet gezien en reageer niet op de comments van "mastermindzh" die weet niet waar 'ie 't over heeft.
 
Laatst bewerkt:
\Opgelost

voorzover ik kan zien een te oude pc voor zoveel gehuegen had ik eerst ook

hoe kan jij dat in vredesnaam zien???? dan kan nooit... of je moet helderziend zijn natuurlijk :shocked:

heb ontertussen XP opnieuw geinstalleerd en alles loopt weer prima en goed...


toch bedankt voor het helpen...

op mastermindzh na dan...
 
Windows maakt automatisch een "onzichtbare" NTFS schijf..
Misschien heeft zich daar iets afgespeeld wat niet klopte.

(of natuurlijk bij de installatie iets uitgevoerd)
 
Laatst bewerkt:
hoe kan jij dat in vredesnaam zien???? dan kan nooit... of je moet helderziend zijn natuurlijk :shocked:

heb ontertussen XP opnieuw geinstalleerd en alles loopt weer prima en goed...


toch bedankt voor het helpen...

op mastermindzh na dan...

dat is een manier van zeggen ik bedoel er niks verkeerds mee,
ik bedoelde : voor zover ik het weet is het te veel gehuegen voor je pc dat heb ik ook ooit gehad.
het is namelijk zo een oude pc kan niet ongelimiteerd uitgebreid worden tenzij je meerdere dingen vervangt.
ik hoop dat het zo duidelijker is:thumb:
 
Ja dit is heel vreemd,heb je al 's foutcontrole gedaan? C-eigenschappen-extra-het volume op fouten controleren-nu controleren-allebei de opties aanvinken en herstarten!
Is dit begonnen ná dat je die 12GB hebt toegevoegd?Wat staat er in schijfbeheer? (run-control admintools-compbeheer-schijfbeheer)Hoe groot was je schijf voorheen?Er kan iets fout zijn gegaan met die 12GB toevoegen,maar idd windows kan niet draaien op 0.97Gb,want na schone installatie heb je ong.3gb bij XpPro.Hou me op de hoogte,ik werk dagelijks met pc's dit heb ik nog niet gezien en reageer niet op de comments van "mastermindzh" die weet niet waar 'ie 't over heeft.

loop naar de dichtsbijzijnde ICT school(of rij van mij part) en vraag het daar maar na....
ik zeg ook niet dat je windows kan runnen op een 1 gb schijf ..... dat is onzin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan