Mijn computer hangt zich op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Royke007

Gebruiker
Lid geworden
24 jun 2010
Hallo

Ik zit met het volgende:

ALs ik mijn PC start dan hangt hij zich iedere x op tijdens het opstarten.Soms komt hij tot in windows en kan ik een min of 10 - 15 werken en dan hangt hij en soms komt hij niet eens voorbij de bios.Als ik hem dan opnieuw opstart dan krijg ik nog niet eens beeld.

Ik dacht eerst dat het aan mijn video kaart lag ( on-board ) dus heb ik een nieuw MB gehaald maar helaas het zelfde probleem.Toen dacht ik mss is het mijn HD dus die in een andere computer gepropt maar daar geen problemen.

Het lijkt me heel erg stug dat het mijn CPU is want daar heb ik nooit iets aan geklooit qua overklokken enzo.

Mijn geheugen heb ik ook gechecked in een andere pc en dat was ook goed.

Dus wie o wie zou mij kunnen helpen met het oplossen van dit probleem

Grtz Roy:confused:

Owja

Ook heb ik 1 x het vervelende blauwescgerm gekregen en toen viel de computer dus uit.

Maar ja aangezien ik verder alles heb gechecked weet ik het nu dus echt niet meer

Grtz

BSOD.....
Maar als we niet weten wat er op stond!

Geheugen getest, maar is het geheugen geschikt voor dit mb?

Voeding, zit dat er ook nieuw in?

Euh ja geheugen is getest want ik werk al meer dan een jaar met deze computer en heb ik samen met de pc zaak waar ik hem inelkaar heb gezet laten testen.Maar de voeding jah daar heb ik idd nog niet bij nagedacht.En ja dat lelijke blauwe scherm heb ik niet op kunnen kijken want de computer sprong meteen uit toen die 1 sec op mijn beeld stond.Maar ja dan zal ik eens mijn voeding vervangen en kijken wat er dan gebeurt.

Grtz en thnx

Er staat een bestand op de volgende locatie: C:\Windows\Minidump

Kan je daar de 3 meest recente inpakken (rechtsklik -> kopieeren naar -> gecomprimeerde map), en ergens uploaden (naar bijv. Mediafire.com), en dan de downloadlink posten?

Nou ik zou wel willen maar dan moet mijn computer eerst eens opstarten want dat doet ie juist niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan