Mijn computer herstart zich zelf en kan niks anders meer doen,wat te doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

achton

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2009
Goeden dag heren.

Ik heb een computer met windows xp en ik was van plan om hem te herstarten.
maar de muis zat op de laptop aan gesloten en ik weet zelf al dat ik bij de instal geen muis nodig had.
dus hat hem lekker in me laptop laten zitten en heb gewoon de uit knop in gedrukt.
dat werkte 2 keer maar was 2 keer vergeten f2 te drukken.
dus NOG een keer herstarten en dan wel f2 drukken :P
MAAR nu gaat de computer aan... en herstart hij zichzelf meteen hij laad niks ik zie ook niks op me scherm.
Wat kan ik hier aan doen?
komt misschien ook nog filmpje van als jullie het niet begrijpen.
Alvast bedankt!

Mvg,
Leon v.d.meer

je wilt hem herstarten, maar dat lukte niet, dus deed je hem herstarten maar toen herstartte hij uit zichzelf en dat is niet de bedoeling?
Sorry maar ik volg het even niet:rolleyes:

Dus asl ik het goed begrijp heb bij de install de muis NIET AANGESLOTEN.
dus heb je je pc herstart en toen dacht je; hé ik doe de muis erin dus herstarten die bende:p
maar bij welk opstart gedeelte heb je de pc herstart?

Mvg Windowsfaq

Dus asl ik het goed begrijp heb bij de install de muis NIET AANGESLOTEN.
dus heb je je pc herstart en toen dacht je; hé ik doe de muis erin dus herstarten die bende:p
maar bij welk opstart gedeelte heb je de pc herstart?

Mvg Windowsfaq

nee kijk
ik heb alles er uit gehaalt. dus er zit geen toetsenbord in ofzo.
dit is wat hij doet.
------------------------
ik zet hem aan.
hij herstart.
hij gaat weer aan.
hij herstart weer.
------------------------
en dit net zolang tot dat ik hem uit zet.
moch je het nu nog niet begrijpen maak ik morgen een filmpje en kijk ik of ik het duidelijk kan maken.

Mvg,

Waarschijnlijk heb je de verkeerde videokaart geselecteerd tijdens de configuratie; in dat geval moet je Windows opnieuw installeren. Het kan ook gewoon zijn dat je harde schijf de geest heeft gegeven, in dat geval moet je een nieuwe kopen ;)

of hij boot, krijgt een snelle bsod en reboot...
doe tijdens het opstarten F8 indrukken totdat je een zwart scherm krijgt met witte letters.
Selecteer daar eens "Automatisch opnieuw opstarten bij systeemfout uitschakelen"

Dit topic stamt uit september 2010 en zal waarschijnlijk niet actueel meer zijn. Wegens de leeftijd van dit topic gaat er dan ook een slotje op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan