Mijn Computer Loopt Steeds Vast Als Ik Een Spel Speel!

Status
Niet open voor verdere reacties.

jacco16

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 dec 2004
Hallo, Wie kan mij helpen, elke keer als ik een spel speel loopt mijn computer vast, gekopierd en origineel.
Wie weet wat het is en wat ik hier aan kan doen??
ALvast bedankt....

Welkom bij helpmij.

Dat is een duidelijke vraag......met een duidelijk antwoord.

Zo zal niemand jou een antwoord kunnen geven omdat
* jij niet verteld met welke spellen
* jij niet verteld welke windows versie jij gebruikt
* jij niet verteld hoe jou systeem in elkaar zit.

Dus.........

Buiten de feiten om dat we niet weten wat voor omgevind het spel moet gaan spelen.
Draait er mischien iets teveel mee aan achtergrond service zoals een download programma of iets dergelijks.
Dit wil wel eens teveel vd pc vergen en dan nokt hij ermee, dan wordt het hem gewoon teveel.

Als je comp zo vast loopt dat er bijvoorbeeld een blauw scherm komt met allemaal getalletjes, moet je de 1e regel en de eerste rij getallen eens opschrijven en dan weer terugkomen, hieruit kun namelijk opmaken waar het probleem in jouw PC zit.
Komt er geen blauw scherm maar blijft bijvoorbeeld het geluid hangen en staat het beeld stil, dan is het meestal iets van video drivers updaten en zorgen dat je de laatste DirectX versie hebt

Hallo, ik denk dat het iets te maken heeft met mijn video driver, later gaf deze een foutmelding.
Als ik deze ATI display driver probeer te verwijderen om hem daarna opnieuw te installeren geeft hij een foutmelding. Mijn videokaart is een ATI radeon 9200SE 128mb. Weet iemand hoe ik hem opnieuw kan installeren?

Misschien is het install bestandje wat je gedownload hebt corrupt gekraakt toen je hem downde, misschien nog eens opnieuw proberen te downloaden

De driver van mijn video kaart staat op cd, ik heb hem niet gedownload. maar als ik hem probeer te de-installeren bij configuratiescherm/software geeft hij een error.

Geplaatst door jacco16
maar als ik hem probeer te de-installeren bij configuratiescherm/software geeft hij een error.
Mooi, als je nu ook kunt vertellen welke error.;)

Je hele videokaart verwijderen uit apparaatbeheer en opnieuw opstarten, drivers opnieuw downen (andersom mag ook :P) en dan opnieuw installeren... werkt dat?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan