mijn computer lopt vast na starten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cesar

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2007
Hoi,
Ik hoop dat mijn vraag hier goed zit. Na starten van mijn pc doet het in het begin goed maar na 3 minuten loopt vast. Dit gebeurd ook als ik xp opnieuw probeer te instaleren. Ik kom dan in het blauwe scherm en na enkele minuten loop ie vast. Het lukt mij niet om xp opnieuw te instaleren of met het pc te werken :confused: . Ik het de bios veranderd om vanaf de cd rom te starten en zo xp te instaleren maar geen succes hij loopt weer vast.:confused: .
Als ik het pc lange tijd niet opstart draait ie iest lang mee, ik kom dan in de normale scherm en kan soms wat bestanden kopieren maar@ dan loop ie weer vast:confused: :confused: :confused: .
Wie kan mij helpen.

groetjes Cesar

Hoi !

Helderzienden zijn we niet op dit forum; een foutmelding zou wat duidelijkheid kunnen bieden.

Als je PC ook niet van de XP-CD wil opstarten heb je waarschijnlijk een hardware-probleem.

Begin es met testen van je HDD via een tooltje van de fabrikant en met memtest: http://www.memtest86.com/ voor je geheugen.

Aangenomen dat je voeding oke is.

Greetz,

Harry.

vastlopend pc

Hoi Harry,
Voor zoveer ik weet is mijn voeding ok. Het probleem is dat mijn pc nu na enkele minuten vastloopt:( . Ik zal naar alle waarschijnlijkheid een nieuwe moeten kopen.

groetjes Cesar

Hoi !

Nogmaals: krijg je een foutmelding ?

Hoor je bios-beeps ?

Wat zie je op het scherm als je probeert de PC op te starten ?

Waarop "loopt ie vast" ?

Greetz,

Harry.

Vastlopende PC

Hoi Harry,
Mijn pc geeft geen enkele foutmelding voordat hij vast loopt. Bij het opstarten hoor ik wel de biobips. En bij het aanzetten doet hij normaal en gaat soms tot het tonen van alle ikoontjes en dan loopt hij vast, soms loopt hij vast tijdens het opstarten en gaat hij niet verder dan de bios. Ik begrijp niets meer van:confused: .

groetjes Cesar

Hallo !

Is je PC-kast al eens open geweest ?

Koelers, vooral van de processor, graka en voeding ontstoft ?

Enne....uit m'n vorige link: geheugen en HDD al getest ?

Greetz,

harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan