Mijn computer start opnieuw op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is nogal wat. Als je het nog niet gedaan hebt: in Ad-ware een kruisje zetten in alletwee de vierkantjes.
Daarna twee keer klikken op Doorgaan en Ja als er gevraagd wordt "X-aantal bestanden worden verwijderd".

In Spybot klikken op Repareer problemen.

Herstart daarna je PC maar naar de Veilige modus. Doe de twee scans dan nog een keer.
Er zat zoveel schadelijk spul op je systeem, we moeten het nu grondig schoonmaken.
In Veilige modus vinden die progamma's vaak nog meer. Jij had allerlei spyware-programma's op je PC en behoorlijk wat.

Als je meer wilt weten over wat je nu hebt zitten doen, lees dit verhaal eens.

Laatst bewerkt:
Als je een compleet nieuwe installatie van Windows XP doet, dan moet moet je dat IDE-driver-pakket, dat Utilities-driver-pakket en het LAN-pakket ook opnieuw installeren.. Bij de meeste PC's krijg je die drivers op een CD-Rom mee.
Audio en Video is voor jou niet van toepassing, want die heb je niet op je moederbord zitten.
Beste boeing_737
Dat je de drivers op een cd krygt bij de koop van een pc is verleden tyd.,of gaat het hier om een nieuw moederbord als dat zo is heb ik niets gezegd maar bij de koop van een LT/PC is het eerste wat je moet doen alle drivers op cd zetten.
Het is ook wat een cd leveren met xp erop en ook nog eens een driver cd daar hebben ze een mooi reken sommetje op los gelaten "met de pc"en wat bleek het scheeld hun zoveel geld dat het verstreken van de cd`s verleden tyd is

groeten nixs

Daar heb je gelijk in. Er zijn "scharrelaars" die een PC verkopen, waar ze geen enkele CD bijleveren. :confused: Maar een beetje respectabele handelaar doet dat wel. :)

Mijn pc is zelfs in windows veilige modes vast gelopen.
Hij is nu opgeschoont maar ben bang dat het niet heeft gewerkt. Er kwam bij ad-aware een groot rood uitroep teken te staan na een scan. Ik weet niet waarom maar mijn pc is dus nu wel opgeschoont en de firewall heeft hij ook zelf uitgeschakelt.

Kon je met dat uitroepteken iets doen? Kon je de fout verwijderen?

Doe nu een "online-scan" bij a-sqared.
Als er weer, of nog, foute gegevens worden vermeld, denk ik dat je beter naar Nucia/ASO kunt gaan om een Hijackthis-log te plaatsen.

In de link naar Nucia staat wat je moet doen voordat je een log plaatst.

Kon je met dat uitroepteken iets doen? Kon je de fout verwijderen?

Doe nu een "online-scan" bij a-sqared.
Als er weer, of nog, foute gegevens worden vermeld, denk ik dat je beter naar Nucia/ASO kunt gaan om een Hijackthis-log te plaatsen.

In de link naar Nucia staat wat je moet doen voordat je een log plaatst.

Die fouten komen telkens terug.
Ik denk dat er niks anders op zit dan windows overnieuw installeren.

Dat beslis je zelf, denk er wel om dat dan een bepaald soort hardnekkige "malware" daarna nog steeds op je systeem aanwezig kan zijn.
Soms zit het zelfs in de boot-sector van je harde schijf.
Zou je niet eerst de behandeling op Nucia/ASO aan de hand van een Hijackthis-log proberen?
Als het dan toch nodig is om te herinstalleren, kunnen zij je helpen omdat zo veilig mogelijk te doen.
Mijn advies is om het zo aan te pakken, anders blijf je misschien ellende houden.

Dat beslis je zelf, denk er wel om dat dan een bepaald soort hardnekkige "malware" daarna nog steeds op je systeem aanwezig kan zijn.
Soms zit het zelfs in de boot-sector van je harde schijf.
Zou je niet eerst de behandeling op Nucia/ASO aan de hand van een Hijackthis-log proberen?
Als het dan toch nodig is om te herinstalleren, kunnen zij je helpen omdat zo veilig mogelijk te doen.
Mijn advies is om het zo aan te pakken, anders blijf je misschien ellende houden.

Kan het gewoon ook komen omdat er iets niet goed is met mijn graphics kaart ofzow.

Dat kan ik niet met zekerheid zeggen. Wel staat vast dat jij adware en spyware op je PC hebt gekregen. Helaas is het zo, dat behalve tegen virussen je jezelf ook moet wapenen tegen dat soort programma's en die kunnen bijna net zoveel schade aanrichten als virussen. Omdat je PC voortdurend afslaat, adviseer ik je om naar Nucia/ASO te gaan. Als je door hen helemaal spyware-vrij bent gemaakt, kun je daarna eens afwachten of dat vastlopen van je PC daarmee misschien ook is verdwenen.
Wat er verder ook aan de hand is met je PC: dit spywareprobleem zou ik éérst oplossen.

Daar heb je gelijk in. Er zijn "scharrelaars" die een PC verkopen, waar ze geen enkele CD bijleveren. :confused: Maar een beetje respectabele handelaar doet dat wel. :)

Hoi boeing_737 Ik weet niet wanneer jij je laatste pc/lt hebt gekocht maar ik had het niet over scharrelaars bij geen enkele zaak kryg je een cd meer xp staat op een partitie en de drivers staan ook op de pc/lt zelf.
Ik heb in juni een LT gekocht en toen werdt er al gezegd owww geen enkele fabrikant levert meer vc`s ook geen software meer staat ook op de LT in de vorm van trailware
Een slechte zaak als je weet dat dat ze de bescherming ook terug hebben gedraaid van 12/naar 6mnd
Ik heb mijn LT gekocht bij computerland wat ik nu geen scharrelaars kan noemen.
Boeing ze hebben gewoon zo uitgerekend dat scheelt ons per LT/PC 6/7 cd`s.

mazzlzzzz nixs

Kan het gewoon ook komen omdat er iets niet goed is met mijn graphics kaart ofzow.
De kans dat dit kan komen door een kaart is wel heel erg klein.
Een grafische kaart kan vreemd beeld geven jij hebt last van heel andere verschijnselen.
Je mist soieso al anti spy in je avg ,,alles wijst erop wat boeing ook al 7 reacties zegt dat je mailware hebt en spyware.
Ik denk dat je zo maar door blijft tobben,op de door boeing genoemde site kan je heel goed geholpen worden met deze problemen veel suc6 ermee

De kans dat dit kan komen door een kaart is wel heel erg klein.
Een grafische kaart kan vreemd beeld geven jij hebt last van heel andere verschijnselen.
Je mist soieso al anti spy in je avg ,,alles wijst erop wat boeing ook al 7 reacties zegt dat je mailware hebt en spyware.
Ik denk dat je zo maar door blijft tobben,op de door boeing genoemde site kan je heel goed geholpen worden met deze problemen veel suc6 ermee
:evil: zie ik nu nergens probleem opgelost of niet opgelost!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!foeiiiiiiiiiiii

Zo volgens mij is het probleem opgelost.
Het waren dus de agp drivers die ik moest updaten.

Helaas het is nog niet gelukt.
Het gebeurt nog steeds.
Ook al verwijder ik die temp bestandjes niks helpt
Denk nu aan Formateren maar weet niet hoe dat moet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan