Mijn computer start zich de hele tijd opnieuw op.

Status
Niet open voor verdere reacties.

ShadowHelper

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 sep 2010
Hee iedereen,

Sinds maandag ochtend heb ik problemen met mijn computer.
Telkens als ik hem aanzet krijg ik het gebruikelijke.
Windows XP laad scherm, maar dan opeens sprint het bleed zwart en start zich opnieuw op.

Dingen die ik al geprobeerd heb:

Veilig modus starten lukt niet
Via F8 de keuze " Bij problemen computer niet automatische opstarten.

Ik vertelde een vriend van me het vanochtend en hij zei dat het of aan me moederboard licht of dat ik me computer moet resetten.

Maar voor ik actie onderneem wil ik zeker weten dat dit het probleem is.

Alvast bedankt

Er is geen garantie. Gebeurd het telkens op exact hetzelfde moment?

Indien Ja, is het vaak een corrupte install, of een ander software probleem (eventueel wel veroorzaakt door hardware falen).

Bij "ongeveer" kunnen er veel factoren een rol spelen. Er kan een component zijn wat oververhit, de powersupply kan het gedeeltelijk begeven hebben, etc.

Moederbord kan het zijn, indien het een bus failure is, maar vaak zijn moederbord problemen veel onvoorspelbaarder. Indien het probleem zich voordoet net voordat de boot normaal klaar zou zijn kan het ook videokaart gerelateerd zijn.

Ik heb zo het vermoeden dat je een 7B bsod krijgt. die te snel weg is om te zien.
Druk tijdens het opstarten op F8 en kies vervolgens de instelling "automatisch herstarten na systeemfout uitschakelen"(oid)

Er is geen garantie. Gebeurd het telkens op exact hetzelfde moment?

Indien Ja, is het vaak een corrupte install, of een ander software probleem (eventueel wel veroorzaakt door hardware falen).

Bij "ongeveer" kunnen er veel factoren een rol spelen. Er kan een component zijn wat oververhit, de powersupply kan het gedeeltelijk begeven hebben, etc.

Moederbord kan het zijn, indien het een bus failure is, maar vaak zijn moederbord problemen veel onvoorspelbaarder. Indien het probleem zich voordoet net voordat de boot normaal klaar zou zijn kan het ook videokaart gerelateerd zijn.

Er kan nog wel eens verschil tussen zitten hoe snel hij herstart.
(Voor mijn gevoel duur de boot even lang als altijd)

Ik heb zo het vermoeden dat je een 7B bsod krijgt. die te snel weg is om te zien.
Druk tijdens het opstarten op F8 en kies vervolgens de instelling "automatisch herstarten na systeemfout uitschakelen"(oid)

Had ik al geprobeerd :p Maar lukte helaas niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan