Mijn computer valt steeds uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

sandra-1

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Mijn computer valt steeds uit zonder enige (zichtbare) reden,
en met uitvallen bedoel ik volledig uitvallen zonder dat hij uit zichzelf terug
opstart.
Dit gebeurt soms na 3 uurs maar het kan ook al na een half uur zijn.

Ik heb al een virusscan gedaan, adaware en malwarebytes laten draaien maar daar is
ook niets uit is gekomen.

Geen blauw scherm ook geen foutmelding wanneer ik hem terug opstart.

Wie kan mij helpen? Alvast bedankt!

Goedemorgen,

De pc is deze binnen in stof vrij? anders deze eens stof vrij maken en anders een andere voeding proberen.

Bedankt voor je snelle reactie, en ik heb juist mijn pc binnenin stofvrij gemaakt ik ga nu eerst afwachten wat hij gaat doen, en anders probeer ik ook nog een andere voeding.

Tijdens wat valt ie uit, tijdens het gamen ofzo??, mij lijkt het dat de temperaturen te hoog worden, dus wat zijn de temperaturen?(installeer speedfan)

Er was heel de tijd niks meer aan de hand met mijn pc nadat ik hem stofvrij had gemaakt maar een grote dag later sprong hij weer ineens uit.

@ pieter vs : nee hij valt gewoon uit tijdens het surfen op internet en vandaag gebeurde het zelfs dat hij uitsprong wannneer ik niet aan mijn pc zat.

Ik zal eerst die speedfan instal. en dan laat ik nog iets weten,

Groetjes, Sandra

Ik heb Speedfan geinst. en laten draaien maar hoe kan ik dat logje hier plaatsen want ik ken daar zelf niets van.

Kan je laten zien wat de temperaturen zijn(gewoon overtypen, een logje maken geen idee uit me hoofd) En wat zijn je specs van je pc?

Dit zijn de temp. die ik op het 1ste schermpje zie staan (readings)

Temp 1 : 56
temp 2 : 28
temp 3 :-1
temp 4 : 25
temp 1 : 127
temp 2 : 127
temp 3 : 0
temp : 127
temp : 27

En wat zijn mijn specs?

Kan je voor mij een screenshot maken want 127 graden lijkt mij erg veel :) danku, en ik bedoel de specificaties van je pc ;), bijvoorbeeld wat voor quadcore, voeding, moederbord, grafische kaart enzovoorts.

Hetzelfde probleem

Is dit probleem opgelost?
Zo ja, dan zou ik graag weten hoe dit op te lossen, want ik heb bij mijn eigen computer nu dezelfde problemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan