Mijn computer wil mijn usb stick formatteren en usb-stick doet niets meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

yarajagt13

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 okt 2010
Berichten
0
Hallo,

Mijn USB stick is vastgelopen en heb hem er toen een keer uitgehaald zonder veilig te verwijderen, stom natuurlijk, meteen fout gegaan.

Ik ben op zoek gegaan naar oplossingen en kwam deze thread tegen:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/427375-usb-stick-wilt-gelijk-formateren

Nou heb ik het programma testdisk erop losgelaten en als ik de stick selecteer kom je daarna bij het menu partition tably type selecteren. Als ik het op Intel laat staan geeft ie aan niets te vinden. Als ik None selecteer en dan Advanced krijg ik een hele lijst met partition type. Dan heb ik FAT32 geselecteerd en dan Boot en dan krijg ik:

Boot sector
Bad

Backup Boot sector
Bad

Sectors are identical

Rebuild BS doet ook niets nuttigs.

Nou had ik in bovenstaande thread gelezen dat Wanderer vroeg naar of Testdisk bovenstaande melding gaf. Ik vroeg mij af wat dit betekent en of er iets is om de usb-stick te herstellen.

Alvast heel erg bedankt voor de hulp!

Yara Jagt
 
Als je hem werkend wil krijgen zul je dat toch moeten laten doen,want zo heb je er ook niets aan.
Tip voor 'n volgende keer: kopieer alles v.d. stick naar een map met b.v. de naam BU_1GB_Stick o.i.d. naar je pc e/o externe schijf.
Succes.
 
Wat zal ik dan moeten laten doen? Rebuild BS? Dat heb ik namelijk gedaan, maar dan laad hij alleen procenten tot 100 en gaat dan weer terug naar het vorige scherm.

Groetjes
Yara
 
Ik bedoelde eigenlijk om je systeem de klus te laten klaren,formatteren dus.
 
Oke, dat doet ie dus ook niet. Als ik hem laat formatteren gaat ie dat ook doen maar bijna op het einde geeft ie aan dat ie het formatteren niet kan voltooien..

Nog andere suggesties? Want zo kan ik er dus helemaal niets mee
 
Nou dan denk ik dat het jammer is en over met de stick. Ik heb dat zelf ook eens gehad van het ene op het andere moment,die stick werd gloeiend heet en het was voorbij.
Hoop voor je dat het bij jou niet 't geval is.
Succes verder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan