mijn computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

*Nancy*

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2006
Berichten
126
hoi ik heb een vraagje

hoe kan dat als mijn computer automaties uitvalt:rolleyes:
 
Kun je wat meer info geven wanneer en wat er precies gebeurt met de eventuele foutmelding.
 
Will-Well zei:
Kun je wat meer info geven wanneer en wat er precies gebeurt met de eventuele foutmelding.
nee niet echt hij doet ook wel eens automaties mijn computer opnieuwe opstarten
ja en hij valt soms van zelf uit en kan hem niet meer aan zetten naar paar uurtjes wel weer:rolleyes:
 
Warmte problemen door een slechte koeling van de grafische kaart, processor, voeding door stofophoping in de ventilatoren kan het probleem zijn, dus eerst dat ding uitstoffen.

Een passieve koeling van de grafische kaart geeft dezelfde klachten, en bij een slecht gekoelde voeding ook.

Ook een slechte airflow, een slechte doorluchting van de computerkast dus, geeft ook zo zijn problemen, ik denk dus dat het openslopen wordt, en dat komt goed uit, voorjaarsschoonmaak.:D
 
Lange Pier zei:
Warmte problemen door een slechte koeling van de grafische kaart, processor, voeding door stofophoping in de ventilatoren kan het probleem zijn, dus eerst dat ding uitstoffen.

Een passieve koeling van de grafische kaart geeft dezelfde klachten, en bij een slecht gekoelde voeding ook.

Ook een slechte airflow, een slechte doorluchting van de computerkast dus, geeft ook zo zijn problemen, ik denk dus dat het openslopen wordt, en dat komt goed uit, voorjaarsschoonmaak.:D
bedankt dat zal ik laten doen:D
 
ja je had gelijk er zat inderdaad heel veel stof in mijn computer. maar hij is nu weer schoon nu even afwachten als hij niet weer uit springt:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan