Mijn copyrighted bestanden zijn door iemand anders op het internet geplaatst! :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jasperke

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2008
Hallo,

Ik heb een gamemode geprogrammeerd voor een multiplayermod van een spelletje. Deze heb ik toegekend aan een server (GameNet.fi Roleplay) en in deze tijd was die server gehost bij een fin (SanZor) en was mijn collega, aan wie ik de gamemode gaf, ook een fin (Taalasmaa). Daarnaast hadden we een klein team van admins (niet allemaal finnen).

SanZor kreeg ongeveer een maandje geleden ruzie met Taalasmaa, en heeft hem uit het team gezet. Taalasmaa had nog steeds de resources van de gamemode, die inmiddels al wat verouderd zijn omdat de server al is ge-update.

De gamemode was dus in handen van beide teams.

Taalasmaa heeft uit wraak op mij, omdat ik niet met hem naar zijn nieuwe server verhuisde, mijn (GameNet.fi's) gamemode op het internet geplaatst, en heeft overal op het internet de link verspreid (voor waar de spelers van MTA komen), ook geeft hij servers weg aan mensen die deze gamemode gebruiken.

Mijn vraag is dus,
Mag dit?
Moet ik hiervoor aangifte doen? en waar?
Kan ik er wat aan doen (zonder dat het geld kost)?

Ik verlang niet dat Taalasmaa in de gevangenis ofzo moet, maar dat de gamemode van het internet verdwijnt en dat (hopelijk) zo min mogelijk mensen hiervan wetenschap krijgen.

Ik hoop dat jullie mij zo snel mogelijk kunnen helpen, dat zel ik erg op prijs stellen:rolleyes:

Groetjes Jasper.

Sorry voor de lange begin post:o

De gamemode bevat mijn copyrights, maar degene die Taalasmaa online heeft gebracht mist deze (hij heeft ze gewoon gedeleted).
Wel in de binaries kun je op een paar plekken mijn naam terug vinden, maar daar blijft het ook bij:(

laat maar zitten, na overleg met de hoster en een (soort van) collega ben ik tot het besluit gekomen om de eerste versie van de gamemode online te brengen, omdat dem ensen toch alleenmaar uitzijn op dat gedeelte.
Toch bedankt voor de 56 mensen die in mijn topic hebben gekeken of ze misschien iets voor me kunnen doen:d

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan