robertotjuh
Gebruiker
- Lid geworden
- 1 feb 2009
Hoi !
De AMD 7750 is een erkende heethoofd !
Kijk bijv. eens hier: heb dit processor maandag avond besteld met 4 gig Geil 800 ram sticks... en een Asus M3N78-CM mobotje... en ik vind hem wel heerlijk draaien. de verzending duurde ook niet lang... had mijn pakketje vanmiddag binne. wel een ding wat ik niet zeker weet. ik vind wel dat hij idelt tussen de 50-60 graden... en stressed wordt ie niet heter dan 63 of zo. klopt zo iets? heb nog steeds de standaard koeler erop zitten. dit is mijn aller eerste dual core dus ik heb geen idee. zou ik de koelpasta moeten vervangen of zo? Help!.... behalve dat....HEERLIJK processor.
Vraagje op de Alternate-site.
Koop een echte koeler, bijv. http://www.alternate.nl/html/produc...-1074340/?tn=HARDWARE&l1=Koeling&l2=Processor
Greetz,
Harry.
die koeler is wel mooi... aleen ik heb wel zon mini moederboord. heb ik ooit ook gehad met de silentmaxx sm-coolflow pro en die moederboord trok helemaal krom op een gegeven moment. weegt rond een halve kilo. uitijndelijk is die moederbood dood gegaan door die kromming -.-"
wil het niet nog eens riskeren.
heb nu weer de ventilator uitgezet en de cpu draait weer op 63 graden. kan ddat heel veel kwaad voor het moederboord of iets?
kan de voeding ook nog iets mee te maken hebben? het is een klijne 350w
heb er een ati radoen x700 videokaart in hangen.
p.s. die post op alternate is van mij lol