Mijn documenten terugzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

messy

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2004
Ik heb om een bepaalde reden windows xp opnieuw geinstalleerd. Omdat hij helemaal niet meer wilde opstarten. Had eerst 2 partities C en D en had de mijn documenten op D gezet.
De verschillende accounten op de computers waren beveiligd met wachtwoorden dus ook de mijn documenten.
Heb nu windows opnieuw op c geinstalleerd en zou dus gewoon weer in die mappen moeten kunnen.
heb ook dezelfde wachtwoorden ingesteld in mijn documenten weer verplaatst naar D op dezelfde plaats, maar daar kom ik nu niet meer in wat kan ik hier aan doen?

ik heb vandaag duidelijk het zelfde gedaan en kan er ok niet meer bij
ik heb ok nog sploof geprobeerd maar dat werkte ok niet
kan iemand ons helpen zonder die documenten kan ik niet verder leeven (op school dan)
alvast bedankt

Dit werkt niet bij xp omdat er geen tab beveiliging in de eigenschappen van mijn documenten zit

via xp home, kan dan dat tabblad niet vinden en heb al verder gezocht moet dan in weergave vinkje eenvoudig delen van bestanden gebruiken uitschakelen, maar die staat niet op de plaats waar die zou moeten staan

je moet eerst ik de administrator acount komen en dan kan je pas al die handelingen van die leesvoor verrigten
je kan bij de admin door bij het opstarten f8 ingedrukt te houden en dat in vijlig modus te gaan su6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan