Mijn documenten van oude schijf halen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Champy

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2007
Ik heb mijn nieuwe computer in elkaar gezet, geinstalleerd, geen probleem. Mijn oude harde schijf eraan gehangen, kon niet opstarten met die eraan, dus eraf gehaald, computer opgestart en toen schijf eraan gehangen, ook geen probleem. Heb toen mijn muziek overgezet, daarna wilde ik "Mijn documenten" openen om te gaan kopieren, maar de toegang werd steeds geweigerd. Heb toen geprobeerd te booten van de oude schijf, maar dat ging ook niet...

Hoe moet ik toch in mijn documenten komen en deze kopieren?

Niewe schijf is een S-ATA, oude is IDE

Hoe ben je naar Mijn Documenten gegaan? Ik neem aan dat je via de S-ATA Windows opstart.

Je kunt via Deze Computer > {Hardeschijf} > Documents and Settings > {Gebruikersnaam} > Mijn Documenten wel naar je documenten?

Geeft Windows ook een melding wanneer je de bestanden wilt kopieren? Zo ja, wat is die melding?

Deze Computer > {Hardeschijf} > Documents and Settings > {Gebruikersnaam} > Mijn Documenten
Dat is precies wat ik gedaan heb, kreeg de melding toegang geweigerd.
Ook als ik wilde kopieren kreeg ik toegang geweigerd, was 2 maal dezelfde waarschuwing.

De documenten van mijn nieuwe harde schijf kan ik wel bij, alleen van de oude niet

Lees dit even, in pro krijg je ook in volledige modus, dat tabblad, als je eenvoudig delen in de mapopties uitzet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan