mijn documenten

Status
Niet open voor verdere reacties.

hoedje8

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2001
Hallo, ik heb nieuwe computer, bij het aanmaken van de accounts heb ik(beheerder)M aangegeven mijn documenten niet te delen. Niet wetend dat dan de andere gebruikers met( beperkte rechten) hun documenten niet kunnen openen.Trouwens niet alleen documenten maar ook geen progamma's. Alleen na het afmelden verschijnt er dap.exe regeert niet meer(download manager) na nu beeindigen verschijnen de menu's die ik heb aan geklikt zoals mijn documenten etc. Maar door het afmelden sluit hij ze gelijk af.Dus alleen als beheerder kan er gewerkt worden met de computer. Graag jullie hulp Helga

je kan de rechten van de hoofdmap aanpassen zodat iedereen erin kan maar dan jouw gebruikers naam (beheerder)
beperken voor alleen jouw rechten!

Maar hoe en waar doe ik dat als ik bij eigenschappen van mijn documenten kijk staat het vinkje uit bij persoonlijk maken. Dus Helga

bij de eigenschappen van de map en dan tabblad delen wat staat daar??

sleep deze map naar gedeelde documenten etc. envan deze map een persoonlijke map maken staat uitgevinkt

Ik heb dap(download accelerator) er af gehaald. Nu kan ik in ieder geval overal weer in komen en ook bij de andere. Wat me opvalt is dat hij het pas gaat doen als het icoontje van norton rechts onder in het beeld verschijnt. Alleen duurt dit 10 x zo lang als vroeger.Zou dit de oorzaak kunnen zijn???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan