Mijn Documenten

Status
Niet open voor verdere reacties.

August Pieta

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 okt 2006
Berichten
3
Beste mensen,

Ik probeer telkens opnieuw de mappen "mijn afbeeldingen" en "mijn video's" en de map "cyberlink" uit 'Mijn Documenten' te verwijderen, maar ze komen later toch telkens weer vanzelf terug.
Wat te doen ?

Groeten
August
 
Tja die worden door windows steeds aangemaakt denk dat je dit in het register moet doen maar weet dit niet zekers.
Mischien wat simpel maar je kunt ze ook op verborgen zetten dan zie je ze niet en stoort het je niet.:p
 
Als je de map mijn Documenten nou eens niet meer gebruikt op het bereaublad een nieuwe map aan maakt met bijvoorbeeld de naam Documenten kopier hier de inhoud exclusief "Mijn Afebeeldingen" "Mijn Videos"& "Cyberlink" en gebruik de map documenten als de nieuwe documenten map & Delete Mijn Documenten.
 
Tja die worden door windows steeds aangemaakt denk dat je dit in het register moet doen maar weet dit niet zekers.
Mischien wat simpel maar je kunt ze ook op verborgen zetten dan zie je ze niet en stoort het je niet.:p

:thumb:
Goe idee. Ik heb ze op verborgen gezet en ze zijn nu weg.
Hopenlijk blijven ze ook weg.
Maar als ik ze nou eens weer wel nodig zou hebben,
waar vind ik dan die verborgen bestanden,
zodat ik ze weer zichtbaar kan maken ?
 
Extra, mapopties, tabblad weergave en dan verborgen bestanden weergeven
 
je kunt ook ccleaner gebruiken die kun je echt laten verwijderen en goed kunt opschonen met hoeveelheid mb verwijdert is..

Als je wil hebben zelf www.google.nl intypen download ccleaner


groeten jeroen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan