mijn documenten

Status
Niet open voor verdere reacties.

pontoe

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2008
ey allemaal,
ik weet niet cker of ik het hier moet vragen, maar ik wist ook niet waar anders... is het mogelijk om mijn documenten naar een andere schijf, niet waar windows is geïnstalleerd, te verplaatsen? en dan ook zo dat windows daar automatisch heengaat, zodat ik hem op C: kan verwijderen... dus dat je het ergens instelt ofzo... kan dat?
edit: laat maar zitten, ik heb het hier al gevonden: http://www.techsupportalert.com/how_to_move_my_documents.htm

Laatst bewerkt:
waarom zou je dit willen ?

Voor mij is het een vreemde vraag en ben er ook nog nooit in aanraking mee geweest maar als je nou is je hele documents en setting map knip en plakt naar je andere schrijf de D :/ of hoe die heet als het goed is na een reboot verwijst windows zichzelf dan daar naartoe.:thumb:

dat heb ik maar niet geprobeerd, omdat ik niet wist of dat goed zou gaan :P
maar ik wou dat omdat ik in het verleden iets te vaak mn pc heb laten crashen (te veel ver****ende software ofzo), en ik heb de neiging om, als ik snel iets op moet slaan, dat in mijn documenten te doen (makkelijk, grote knop aan de zijkant van opslaan scherm enzo :P), en dat doe ik dan heel vaak, dan crasht hij en is alles weg :( en bovendien heb ik op mijn E: schijf meer ruimte.

Zet je hele windows instalatie op de E:/ dan , :o
maar ik begrijp het niet echt sla het gewoon opo je E;/ schrijf op en maak mapje zodat je het makkelijk kan onderscheiden wat wat is dit zou je hetzelfde moeten doen als je het in mijn documenten wilt opslaan

ik wil niet mijn hele windows installatie op E, dat is het nou juist, ik wil mijn documenten niet bij mn windows installatie hebben. lees de link in mn eerste post, daar staan een aantal van de voordelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan