Mijn dokumenten niet bereikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

LelyTekkel

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2003
Berichten
314
Hi allen,

Ik heb een Medion computer van Aldi gekocht vorig jaar. 2,6 GHZ, met 120 GB Harddisk, verdeeld in drie partities. C:/Boot, D:/Backup en E:/Recovery. OS Windows XP Home edition. Nu heb ik bij installatie vijf accounts aangemaakt voor alle leden van het gezin. Mijn eigen account had beheerdersmogelijkheden en de anderen alleen gebruikersmogelijkheden. Ik had de map Mijn dokumenten op de D:/Backup-partitie beveiligd tegen inzage van de andere familieleden door de optie "delen en beveiliging". Vorige week besloot ik de C:/Boot-partitie te formatteren en opnieuw Windows XP Proffessional te installeren omdat de schijf behoorlijk 'vervuild' was en het mij nodig leek de boel opnieuw te installeren. De D:/Backup-partitie zou ongemoeid blijven. Zo gezegd zo gedaan. Maar na de installatie bleek dat ik de map Mijn dokumenten op de D:/Backup-partitie niet meer kan benaderen. Ik krijg steeds de melding dat de map "niet toegankelijk" is. Er wordt niet gevraagd naar een wachtwoord o.i.d. Ik kan er dus gewoon niet meer in. Heb al veel dingen geprobeerd maar niks lukt. Wie weet de "pasklare" oplossing hiervoor?
Gr.
Peter
 
Jongens, mijn probleem van het niet bereiken van de map Mijn donkumenten is opgelost. Supergoed...!!! Heel erg bedankt.

Groetjes

Peter, (LelyTekkel)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan