Mijn DVD speler leest niks meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

markdekker

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 sep 2006
Hey,

Sinds kort leest mijn Toshiba DVD-Rom SD-M1502 helemaal niets meer. Hij gaat nog wel gewoon open en dicht, maar bij elke schijf die ik in de speler plaats komt de melding 'Plaats een schijf of een ander geschikt medium in station D:'

Wie weet wat ik hier aan kan doen??

grtz,

Mark

Nieuwe kopen....

Hoor je het motortje nog wel draaien als je er een schijf in doet? [anders motortje kapot]
Draait ie wel maar leest ie niets, kun je ook nog proberen de lens te reinigen...... Maar een lens is meestal niet van de ene op de andere dag zo smerig dat ie niet meer wil lezen, dus zou je in de afgelopen tijd al zo nu en dan schrijfproblemen moeten hebben gehad.....

Misschien ligt het aan een applicatie probleempje bij het apparaten beheerder. Of ik denk eerder misschien een stekker of pin lost kan ook.

Zo'n probleempje had ik ook. Het is inderdaad geen hardware probleempje.

TIP: Misschien je windows opnieuwen installeren misschien het fout weer over gaat.

Met vriendelijke groeten,

karell:o

Windows opnieuw installeren?:confused: beutje vreemd en veel werk als er iets niet werkt.
Idd, een nieuwe kopen, het is gewoon een hardware probleem, speler wordt herkent, maar kan niets meer lezen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan