Mijn dvd station doet niks als ik er een schijf in breng.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Altijdbereid

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 feb 2014
Mijn DVD station in Windows 7 doet niks als ik er een schijf in plaats. Hoe kan ik dat verhelpen. b.v.b. dank Wim

Welkom op helpmij.nl:thumb:
Wat doet deze niet? Wordt de schijf niet herkend of zijn de opties in windows niet geselecteerd wat windows met de inhoud van de schijf moet aanvangen?

Heb tevens je vraag verplaatst naar de juiste sectie.

Hij doet gewoon niks en ik weet niet wat ik verkeerd gedaan heb. Want heb altijd juist gewerkt. Ik weet niet wat ik moet doen. Hoe kan ik die ooptie`s dab selecteren?

Gaat het laatje niet dicht, gaat de cd niet draaien of doet hij dat wel maar wordt hij niet herkend op je pc?
In geval van het eerste, ga naar apparaatbeheer en kijk of er gele uitroeptekentjes staan, dit duidt op problemen met stuurprogramma's. Download deze dan.

Verwijder hem eens in apparaat beheer en start dan eens opnieuw op.

Je kan dan wel via verkenner de inhoud openen van de schijf die geladen is?
Zo ja, dan kan je met rechts op de eigenschappen van de speler klikken en dan de opties aanpassen wat windows moet doen met de inhoud van die schijf.
Zoals eerder geopperd: meldingen in apparaatbeheer?
Als de speler met diverse verschillende schijfjes helemaal niets meer doet, kan je ervan uitgaan dat de speler vervangen moet worden. Maar dat is in het ergste geval.
Zie je kans om evt. een screenshot(s) hier te plaatsen?

Hij heb het wel op de schuif gezet zie ik maar hij breng het niet naar mijn beeldscherm. Dus daar zit het probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan