Mijn eerste site met Dreamweaver

Status
Niet open voor verdere reacties.

Richard Muller

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2009
Berichten
6
Beste forumleden,
Ik ben geen ervaren website-bouwer. In het verleden heb ik wel eens iets gedaan in Frontpage met frames etc. Maar ik heb begrepen dat dat niet meer van deze tijd is. Nu ben ik wat aan het experimenteren met Dreamweaver. Graag jullie reactie: www.bouw-tekeningen.com
Ik zelf werk met Windows XP en nu zit er wel een probleem in met hotspots die van locatie verschuiven als je gaat inzoomen. Dit probleem heb ik al op het Dreamweaver forum geplaats. Alvast bedankt voor de reacties. Groet, Richard
 
Ok ziet er netjes uit hoor.
Vindt het totaaloverzicht van de site mooi gemaakt en is verder prima.
Toch nog een paar (kleine) puntjes met aanmerkingen.
1. Blauwe standaard kleur links... tja persoonlijk vind ik dat erg lelijk
2. De tekst in je content mag wel 10 pixels naar beneden. Staat er zo tegen aangeplakt
3. Op de pagina contact staat bedrijf-gegevens op 2 regels, dat vind ik wat minder maak er dan gewoon gegevens van. of bedrijf info of iets dergelijks
4. als je op de pagina route klikt heb je netjes een pijltje terug gemaakt, maar veel mensen zouden dat niet zien / snappen dus misschien toch nog een knop Home? of maak anders van je logo een home link. dat wordt ook vaak gedaan.

nou ik hoop dat je er iets aan hebt. Dit is mijn persoonlijke mening, wil niet zeggen dat iedereen dit zo vind, maar kijk in elk geval even naar die blauwe links...

succes en gefeliciteerd met je mooie site!
 
Vind het een mooie website

Heb vroeger ook veel met CAD getekend

alleen boven in "logo" >>> nieuwbouw verbouw en presentaties ik heb hier steeds de neiging om op deze woorden te klikken :confused:
 
Bedankt voor de reacties

Bedankt voor jullie reacties, op het Dreamweaver forum heb ik ook nog een aantal tips gehad. Ik ga zeker wat met jullie reacties doen!
Groet, Richard
 
ga je nog wel je broncode een beetje opruimen?
er staat zoveel uitleg bij, volgens mij mag het meeste wel weg..
 
OK Roel, als ik zover ben zal ik de boel opruimen, dan neem ik meteen de rubbertjes van mijn koelkast mee!
Groet, Richard
 
Mooi zou alleen de links als: 'home, diensten, projecten, nieuws en contact' in hoofdletters schrijven, dat vind ik zelf wel zo mooi dus dan krijg je dit: Home, Diensten, Projecten, Nieuws en Contact.

Joep
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan