Mijn eerste werk

Status
Niet open voor verdere reacties.

zottemie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 dec 2005
Ik heb mijn eerste website afgewerkt, ik zou het leuk vinden als ik wat respons kan krijgen zowel positief als negatief is welkom

Link verwijderd.

Laatst bewerkt door een moderator:
Is dit reklame??
Die website ziet er heel goed uit, fraai en alles werkt.
Prima.

Ziet er goed uit:thumb:

Alleen jammer van die Flash-animatie's.

Intro's houd ik helemaal niet van. Ik zit veel liever gelijk op de site zelf.
En op de eerste pagina na het intro zit ook een Flash-animatie. Deze maakt die pagina nogal druk.

Maar dat van die Flash animatie's is meer eigen keuze;)

Ik vind hem er erg goed uitzien. Mooie kleurensamenstelling. Vind hem wel erg zwaar, mensen met een trage verbinding zullen dit gaan merken. Nou denk ik dat mensen die zo'n bank kopen wel geld hebben voor een dikke vette verbinding ;)

Maar toch geloof ik niet dat dit je eerste werk is en dat dit dan ook behoort onder spam. Onderaan (links) staan namelijk linkjes naar de webdesigner die het zeker al vaker gedaan moet hebben.. :confused:

Ik weiger te geloven dat dit jouw eerste website is, daar is hij te goed voor. Grafisch is hij opzich best goed en qua duidelijkheid voor de bezoeker liijkt 't me ook wel in orde te zijn.

Wat dat betreft heb ik ook maar twee tips voor je:
1) Haal die W3C icoontjes weg. Dat je site HTML valid is vind ik idd iets om naar te streven en je mag er wat mij betreft ook gerust over opscheppen als je wil, maar de doorsnee meubelshopper heeft nog nooit gehoord van het W3C en wil hier dus ook niets mee te maken hebben. Dus zou jij er ook geen knopjes over moeten hebben :)
2) Gebruik een STRICT DOCTYPE, dan leef je pas echt de standaarden na :)

Overigens ga ik ervanuit dat jij een medewerker bent bij WebContact WebDesign, gezien deze website schijnbaar door hen gemaakt is.

Ziet er inderdaad vrij netjes uit, maar ik krijg meer de indruk dat het hier geplaatst is om reclame te maken. Topic starter is net lid en heeft alleen dit bericht geplaatst.
Promotie mag, maar niet commercieel.

Betreffende moderator ingelicht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan