Mijn eigen favorieten als startpagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

MichaelH

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2002
Ik wil mijn favorieten die op de pc staan als startpagina hebben, dus dat ik vanaf mn 1e pagina direct kan doorlinken naar de favorieten. Sommige staan in een map, weet iemand misschien hoe ik dit voor mekaar krijg??

Bedankt! :)

file:///C:/Documents%20and%20Settings instellen bij INTERNET-OPTIES en dan naar je user map gaan en deze linken aan je favorieten.

Of is dit niet wat je bedoelde??

Of misschien een eigen startpagina maken, dan kan je hem op elke computer gebruiken met internet aansluiting.

een voorbeeld is mijn eigen startpagina http://beam.to/actros

Groetjes Actros

Bedankt voor de tips! Ik heb nu gewoon de favorieten van station C als startpagina, maar ik zou best via een andere pc ook op mijn startpagina kunnen komen.

Bij het maken van die eigen startpagina's, is het mogelijk om bijv je eigen hyperlinks te uploaden, dus niet dat je de links 1 voor 1 moet intoetsen.

Je kunt ook de hele map favorieten of een gedeelte daarvan exporteren (staat onder Bestand\Importeren en exporteren...). Windows maakt vervolgens een bestand aan met de naam "bookmark.htm" (waar al je favorieten gesorteerd én in de vorm van hyperlinks in staan) op een locatie die je zelf kunt kiezen. Als je dat bestand upload, kun je hem vanaf elke pc gebruiken.

gtz

Yourls.com (simpele startpagina met je favoriete links)

Kijk ook eens op *knip*. Je kunt hier een eenvoudige persoonlijke startpagina aanmaken met je favoriete links.

Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom op Helpmij.nl.:)

Oude topics mogen met rust gelaten worden. deze is van 2003, dus al heel lang niet actueel meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan