Mijn forum

Status
Niet open voor verdere reacties.
Verplaatst naar promotie.

Begint goed :

forum1.jpg

Ziet er goed uit,alleen een beetje veel wit :D :D :D

No connection!!!!

Ik kom er ook niet op! Dan kan t wel gratis zijn, maar als de connectie zo brak is, kan je beter een eurotje per maand betalen ofzo.. ;)

ja, raar nu doet hij het opeens niet meer. heb ook geen bricht gekregen van hun. maar als hij het weer doet hoop ik dat ik ook veel vragen op mijn forum krijg.

hij doet het niet, maar wens je veel suc6

groeten Oossie

Hallo Dennis,

Ik heb getracht het op te starten, echter hij werkt niet!!
Jammer

Dennis, veel wit, en veel spelfouten.
zou ik toch op letten

suc6

Oossie

Waarom maakt iedereen een computer forum?
Deze zijn er genoeg, met een paar groten zoals Helpmij!
Maar ziet er verder goed uit, alleen dat roze :D

vind het veelsteveel wit in zitten... dat staat niet echt! En je kunt je secties beter in een categorie indelen... dus bijvoorbeeld een categorie algemeen en dan er weer 1 met Windows etc etc etc... dat maakt het vele overzichtelijker! en maak er een leuk logo voor dat staat ook vele beter :thumb:

veel suc6

Geplaatst door The Exorcist
Waarom maakt iedereen een computer forum?
Deze zijn er genoeg, met een paar groten zoals Helpmij!
Maar ziet er verder goed uit, alleen dat roze :D

thanks, hoe meer vragen je, plaats bij forums, hoe meer kans je hebt, dat je vraag word opgelost, wat vinden jullie van deze kleuren op mijn forum, zie bijlage.

En vragen plaatsen op mijn forum mag hoor. of ga naar de kletshoek, op mijn forum mag je veel hoor, ik verwijder niet zo gouwe een bericht, en gooi hem ook niet snel dicht.

Bijlagen

• naamloos.jpg
    naamloos.jpg
    38,3 KB · Weergaven: 41
Laatst bewerkt:
hmmm vind ze niet super die kleuren... doe bijvoorbeeld als je van blauw houd dan lichtblauw? of lichtgroen? niet al te sterke kleuren....

Geplaatst door Killer
hmmm vind ze niet super die kleuren... doe bijvoorbeeld als je van blauw houd dan lichtblauw? of lichtgroen? niet al te sterke kleuren....

oke, zo beter.

Bijlagen

• naamloos.jpg
    naamloos.jpg
    35,2 KB · Weergaven: 37
het ziet er wel leuk uit! ik zou nie voor die kleuren combi gaan want blauw en groen past niet echt goed bij elkaar maar dat is mijn mening. Je kunt bijvoorbeeld het linker gedeelte waar de gegevens instaan van het lid lichtblauw doen en dan waar de berichten in komen (dus rechterkant) wat donkerder blauw doen... of andersom...

Een paar kanttekeningen: Ik zet mijn tekengrootte altijd op extragroot vanwege mijn slechte ogen. Maar op jouw site kan ik de tekengrootte niet wijzigen of gebruik maken van CTRL + scrollwheel en dus zit ik met m'n neus tegen het scherm.
Die kleur rose zou ik echt vervangen.
Het vele wit zou je kunnen doorbreken door in je kolom 2 en 5 (subforum en laatste bericht) een andere background color te kiezen, bv gainsboro of whitesmoke (#FAEBD7 of #DCDCDC).
Dat blauw en groen vind ik nog altijd veel te donker. Leest niet prettig.
Succes

Opzich netjes gedaan.
Maar ik persoonlijk zou dat roze weghalen en een andere kleur van maken en dan achtergrond misschien een tintje geven.
En misschien een tikje grotere lettertype dat leest wat beter... Maar in ieder geval veel succes ermee! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan