mijn fotos op pc kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

maria11

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 apr 2010
Berichten
4
dag allemaal ..ik zit met een probleeem ik hoop dat jullie mij kunne helpen..:confused:
 
Goedemiddag,

Welkom op Helpmij,

Misschien is het even handig om te vermelden hoe of bij welke actie dit gebeurt is of is het spontaan ontstaan
 
fotos

heey modag bedankt dat je mij wil helpen:thumb:
het is zo gegaan..ik had een paar fotos gemaakt en wilde ze op pc overzetten,,ik heb een paar minutjes gekeken en toen was alles weg..geen fotos meer,,ik haalde dat geheugenkaartje eruit om te kijken wat er aandehand was en heb verolgens weer in mijn fototoestel gezet en er ja er waren ook geen fotos meer..!! ik snapte er niks van en heb andere geheugenkaartje gepakt en heb weer de zelfde gedaan ,,en was ook weer hetzeflde gebeurt,,ECHT BALEN IS DAT..BEN ALLE MIJN FOTOS KWIJT,,,,:evil:
 
Hoi,

Welk programma heb je gebruikt om over te zetten en heb je gekopieerd of geknipt ?
Misschien heeft het programma wat je hebt gebruikt de foto's in een map van dat programma gezet.
 
:) hallo

:eek::eek: NEE dat was ik wel van plan maar had de kans niet :confused:gekregen..ik heb ze alleen maar bekeken verdre niks..toen begon hij raar te doen kon niet meer bladeren...was niks meer te zien..:eek: DAT IS ALLES WAT IK HEB GEDAAN...
 
Hoi,

Dus als ik het goed begrijp heb je ze alleen willen bekijken op het toestel.
sorry als ik het verkeerd zie .
En als ik het goed begrijp heb je ook een kaart reader in de pc zo ja zou je met recuva kunnen proberen de foto's terug te halen dus het kaartje in de reader doen en dan het programma tje draaien.
Maar geef geen garantie:rolleyes:
 
:)haha geeft niks..maar er staan nu andere foto's ben bang dat ik ze weer kwijt raak..tog ga ik het wek proberen ..heel erg bedankt modag..


p.s en hoe stop ik doe ongewenste site die telken komen als ik aan het internten ben en moet ze telkens weg kliken ..?? thnx
 
p.s en hoe stop ik doe ongewenste site die telken komen als ik aan het internten ben en moet ze telkens weg kliken ..?? thnx

Dan heb je een virus of iets dergelijks te pakken.

A. Installeren
  • Download het installatiebestand Malwarebytes' Anti-Malware (MBAM) naar je bureaublad, vanaf één van de sites die in dit topic vermeld staan.
  • Als de download voltooid is, sluit je zoveel mogelijk draaiende programma's af. Let op: beveiligingssoftware moet je aan laten staan!
  • Dubbelklik op mbam_setup.exe om de installatie te starten.
  • Als er om toestemming gevraagd wordt door Windows of een ander programma om de installatie te starten, dan geef je die toestemming.
  • Klik op OK om akkoord te gaan met de taalkeuze.
  • Klik hierna op Volgende.
  • Lees de licentieovereenkomst door en accepteer deze door een bolletje te zetten voor ‘’Ik accepteer de licentieovereenkomst’’ en klik vervolgens op Volgende.
  • Klik in het scherm hierna weer op Volgende.
  • Nu moet je de installatielocatie bepalen, klik op Bladeren om deze te wijzigen indien nodig. Klik op Volgende .
  • Laat de standaardinstellingen in het volgende scherm zo staan, en klik weer op Volgende.
  • Klik tot slot op Installeren.
  • Wacht nu even tot de installatiewizard MBAM installeert.
  • Als het installeren voltooid is, verander je niks aan de instellingen en klik je op Voltooien.
  • De installatie is met succes voltooid en het programma wordt opgestart.
B. Updaten
  • Het programma wordt opgestart en er verschijnt een welkomstboodschap in beeld, klik op OK.
  • Het programma voert nu zelf automatisch een update uit.
  • Het programma is nu helemaal up to date en klaar voor gebruik.
C. Scannen
  • Klik nu bovenaan op het tabblad Scanner
  • Klik hierna op het bolletje voor Snelle Scan en klik daarna onderaan op de knop Scan.
  • Wacht nu tot de scan voltooid is. Als er veel bestanden gescand moeten worden, kan dit enige tijd duren.
  • Als de scan voltooid is, krijg je de melding of er wel of geen infecties gedetecteerd zijn.
  • Als er infecties zijn gevonden, ga je verder bij punt D. Als er geen infecties gevonden zijn, ga je verder bij punt E.
D Wel infecties gevonden
  • Klik nu eerst op OK om de melding weg te klikken.
  • Klik vervolgens rechtsonder op de knop Bekijk resultaten.
  • Zorg er nu voor dat alle gevonden infecties aangevinkt zijn, en klik linksonder op Verwijder geselecteerde.
  • Als de infecties met succes verwijderd zijn, verschijnt er een melding hiervan. Klik op OK.
  • Sluit het programma nu af.
  • Tot slot start je je computer opnieuw op, om eventueel in gebruik zijnde bestanden te verwijderen.

E Geen infecties gevonden
  • Klik eerst op OK om de melding weg te klikken.
  • Sluit het programma nu af.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan