Mijn Games starten niet meer (de rest van de pc wel)

Status
Niet open voor verdere reacties.

JRCapple

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 feb 2009
Dag allemaal,

Ik weet niet precies waar deze vraag nou thuis hoort dus ik stel mijn vraag hier:

Ik had DNS (een spraaksherkenningsprogramma) gedownload via bittorrent. Na dat de download voltooid was ging mijn scherm flikkeren. Ik doe de computer uit door op de aan en uit knop te duwen. Ik was blij te zien na het heropstarten dat alles normaal leek. alles functioneerde prima, totdat ik een game wou starten. Ik drukte op autorun en hij start de game, maar de game was nog niet eens gestart en toen sloeg ie al af en was ik weer terug op mijn bureaublad. Ik probeerde nog een paar games, allemaal het zelfde probleem.

Ik heb overigens windows vista servicepack 1, en totaal geen verstand van computers.
Zou iemand misschien een oplossing weten?? alvast bedankt.

Joran

Druk op start, trommel "rstrui" in (in het zoekvak onderin) en druk op enter. Eventjes wachten en "Systeemherstel" zal tevoorschijn komen.

Als het goed is staat "Aanbevolen herstelpunt" geselecteerd. In de 5e regel tekst staat wanneer en waarom dat herstelpunt is aangemaakt. Als daar iets in staat van DNS, druk je op volgende, en daarna op voltooien.

Zo niet, klik je op "Een ander herstelpunt selecteren", volgende, en kijk je of er onder beschrijving iets staat van "Installeren: Dragon .... ". Zo ja, klik die aan, druk volgende en voltooien. Zo niet, post dan even een screenshot en de datum + tijd (ong.) wanneer je DNS had geinstalleerd (een screenshot van de lijst met herstelpunten ;) )

Succes,
Niek

Bedankt voor de snelle reactie, en het heeft gewerkt. Nogmaals bedankt voor je hulp.

Joran

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan