Mijn geluid doet het niet, help mij aub!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

salimeh

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 sep 2010
Berichten
4
Mijn geluid doet het dus niet, volgens mij komt het omdat ik xp opnieuw heb geinstaleerd. Maar weet iemand wat ik nu moet doen? :confused:

(ohja ik wist niet zo goed waar ik het moest plaatsen.:eek:)
 
Hoe kom ik erachter welke geluidskaart ik heb en waar moet ik dat downloaden. Ik heb echt geen verstand van zulke dingen.



Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
dit moet je eigenlijk voorhand doen :p achteraf is het altijd een stuk lastiger.

voor nu raad ik aan een driverscanner te downloaden, die kan je precies vertellen welke driver(s) je nog nodig hebt
 
Laatst bewerkt:
Kun je me ook misschien vertellen waar ik die driverscanner kan downloaden? :eek:



Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom op Helpmij.nl

(matige hulp van de mede helpmij'rs)

je dient dus de(juiste) audiodrivers te zetten en en denk ook nog maar je moederbord drivers.

weet je welk moederbord je hebt?merk en type(indien zelfbouw)

of als het een zogenaamde merkpc is (bijv medion,acer) daar dan het merk en type van??

dit idd evt tevinden met pcwizzard
http://www.cpuid.com/softwares/pc-wizard.html
Evt nog een bijgeleverde cdrom bij de pc cq moederbord aanwezig??
 
Laatst bewerkt:
Kijk hier, sectie ":::::::::::::::::::::::: Drivers opzoeken :::::::::::::::::::"

Succes,

Tijs.
 
Ik weet niet wat een moederbord is, maar ik weet wel wat het merk is van deze pc:p

hp pavilion mx70

ik had ook op die link geklikt maar die werkte niet



Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vraag verplaatst van sectie "Audio en video apparatuur / luidsprekers/koptelefoons/microfoons" naar secie "Hardware / Geluidskaarten".
 
Als 't een realtekje is, even zoeken naar Realtek AC'97. Werkt altijd wel bij mij :)
 
Hoi!
Je moet even kijken bij Configuratiescherm. Daar ga je naar geluid. Staat daar een uitroepteken in een geel driehoekje ofzoo, dan is het tijd om drivers te zoeken. Het drover-zoek-programma vind je op Deze link.
Alleen je hebt een serienummer nodig om de drivers ervoor te downloaden. Het is mij helaas nog niet gelukt.

Veel succes:thumb:

Habby
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan