Mijn Geluid doet het niet meer en heb problemen met downloaden!

Status
Niet open voor verdere reacties.

kabir

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 dec 2009
heeyheey

ik heb een windows 98,, en de beheerder account vindt ik niet maar ik kan wel downloaden maar hij pakt geen bestanden zoals .zip en ..exe ,,
ik denk dat hij dat niet pakt omdat hij die bestanden niet kent en dat moet gedownload worden maae welke dingen en/of progamma's heb ik daar voor nodig?

het geluid doet het ook niet maar bij 'De Computer' bij eigenschappen enz. vindt ik helemaal geen geluidskaart! deze pc is helemaal opnieuw geinstalleerd en schoongemaakt,, daarom mist hij veel progamma's en hardware's, het geluid deed het wel maar ik heb geprobeerd om 'ondersteunings ware' (?) te downloaden en dat deed ie en daarna deed het geluid het niet meer! Voor ik dat gedaan had, had ik al problemen met progamma's dowloaden ... (zoals msn enzo ook niet)

weet iemand wat ik hiermee moet en/of tips a.u.b. !
Alvast bedankt!

-Kabir

Hoi !

Kijk op de site van de fabrikant van je PC/mobo voor de noodzakelijke drivers.

Er zal voor Win 98 niet al te veel meer voor handen zijn; ik zou je aanraden om Win 2000 of een Linux-OS te installeren.

Greetz,

Harry.

Met dit programmatje kan je perfect zien welke hardware en software je pc bevat.
Dit is de link naar de free trial.

Om zip bestanden uit te pakken heb je natuurlijk een unzipper nodig. Dit kan met verschillende programmatjes:
- 7zip
- winrar
- ...

En op windows 98 is eigenlijk iedereen admin(in de zin van: iedereen kan programma's installeren). Dit is niet zoals in xp dat je een "echt" administrator account hebt.

En ik denk dat harry zeker gelijk heeft. Je gaat bijna geen drivers meer vinden voor w98. Beste keuze hier is linux of Windows xp (2000 vindt ik echt niet goed, persoonlijk dan :D)

greetz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan