Mijn geluid doet het niet meer na instalatie windows xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hoe kan ik nou weten welke driver ik moet downloaden?

Ohwjah, je kan wel merken dat ik totaal geen verstand heb van pcs:D

Dit zijn je VGA=Grafische kaart drivers....

Je moet chipset hebben

Maar het kan geen kwaad ze allemaal te downloaden Je hebt blijkbaar nog geen drivers geinstalleert

Edit: bij de Grafische kaart drivers wel die voor JOU grafische kaarty downloaden

en welke HP heb je?

Laatst bewerkt:

Je moet chipset hebben

Maar het kan geen kwaad ze allemaal te downloaden Je hebt blijkbaar nog geen drivers geinstalleert

Edit: bij de Grafische kaart drivers wel die voor JOU grafische kaarty downloaden

en welke HP heb je?

Deze drivers krijg ik nu, ben bezig met ze allemaal te downloaden, moet dat?

Je moet chipset hebben

en welke HP heb je?

Ik heb een HP pavilion a360.nl, Intel Celeron

Hoi, die melding kun je inderdaad negeren. Ik had volgens mij al in mijn eerste antwoord aangegeven dat je de drivers moest downloaden. Had misschien een hoop tijd bespaart. Aan de andere kant weet ik natuurlijk ook niet zeker of het werkt. En samen meedenken is natuurlijk ook leuk.

Hoi, die melding kun je inderdaad negeren. Ik had volgens mij al in mijn eerste antwoord aangegeven dat je de drivers moest downloaden. Had misschien een hoop tijd bespaart. Aan de andere kant weet ik natuurlijk ook niet zeker of het werkt. En samen meedenken is natuurlijk ook leuk.

Die melding blijf ik negeren en ik klik telkens op doorgaan maar hij wil niet verder en geeft constant die foutmelding

Geen probleem voor mijn pc?

Dan zal ik het ffkes opnieuw instalere

kan geen kwaad, in het ergste geval verwijder je de driver gewoon weer;)

hoop dat ie het nu doet, anders gaan weer gewoon weer door,trouwens in everst home, kun je ook gewoon naar de driver linken, afijn ff afwachten maar

kan geen kwaad, in het ergste geval verwijder je de driver gewoon weer;)

hoop dat ie het nu doet, anders gaan weer gewoon weer door,trouwens in everst home, kun je ook gewoon naar de driver linken, afijn ff afwachten maar

Zie reactie hierboven, ik krijg die foutmelding niet weg ook al klik ik op toch doorgaan

Mensen, jullie allemaal bedankt voor jullie hulp, het is me gelukt dankzij jullie!!!

Mij dank is groot, mijn geluid doet het weer.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan